Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Prøvde første gang flaske idag, gikk bra. H*n er 5 uker. Ble faktisk litt trist, men det er en annen sak.. Men, vi har ikke vært ute noe særlig pga problemer med ammestilling. Nå tenkte vi å dra på kjøpesenter i ettermiddag, men hvordan gjør vi det da, hvis vi skal gi mm på flaske? Må håndmelke siden jeg ikke har pumpe.. Melke rett i flaska før vi drar? Hvor mye? Men det må vel varmes før h*n får, til kroppstemp.? Hvordan gjør man det midt på et senter`? hmm..dte er alle spm jeg kommer på i farta, tar gjerne imot tips..
li84ma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 veit ikke helt om dette kan hjelpe deg men håper det.. jeg har ei datter på 4 mnd som har fått morsmelkerstaning fra vi var på sykehuset pga mye startproblemer.. hvis vi skal på tur leger vi enten flasker rett før vi dra da holder de seg varme ellers så koker vi vann putter i en termos med kopp på og setter flaska oppi der så den varmer seg opp.. statoil års termos er veldig fine te bruk av det også er det enkelt hvis man skal på lang tur fordi man kan stoppe på en statoil stasjon og bare bytte vann når man vil... melk så mye du tror han kommer te å spise sånn ca og ta det på flaske.. håper jeg kunne hjelpe deg litt med svaret mitt hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Takk for svar. Men hvor lenge holder melka seg varm da?
snartmammapåny Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Foreslår du tar kontakt med hs og får låne deg en pumpe. Er mye lettere enn å håndmelke. De låner ut helt gratis. Skal du på kjøpesenteret så bare spør du om du kan få noe kokvarmt vann på en kafe. Enten fra en t-koker eller en slik steemsak på kaffemaskinen. HAr det i en kopp og varmer opp mm som du har med på flaske.
li84ma Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 veldig forskjellig hvor lenge det holder seg.. jeg lagde 4 flasker klokka ti te morran og de var fortsatt varmne da datrra mi skulle ha mat klokka tolv så.. men kan være lurt å ta med kokt vann på en termos med kopp på for sikkerhets skyld pleier alltid jeg og gjøre hvertfall.. koz dere på tur
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 er vel microbølgeovn på de fleste stelle/amme-rom også tror eg.. har hvertfall vært dt på de eg har vært innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå