ls83 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 hei alle sammen. må først si at dere virker som en kjempe hyggelig gjeng. håper det klaffer for alle her innen rimelighetens tid.. jeg lurer på en ting. hadde en sa i uke 14. det er nå to uker siden.. har nesten sluttet å blø.. de på sykehuset mente at kroppen min orndet opp så bra selv,så jeg trengte ikke utskrapning etter aborten. alt kom av seg selv. det jeg lurer på er når kan jeg forvente mens?? hvor labg tid tok det for dere å få igjen mensen? kan det ha noe å si at kroppen min ordnet så fort opp selv at mensen kanskje kommer snart???? tok en g test i dag.. var en svak svak strek der.... takker for alle svar..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Slik som jeg har forstått det er det veldig forskjellig. Jeg hadde en abort da jeg var 6+1. Jeg blødde i 3 uker før det stoppet og hadde pos graviditets test fram til 14 dager etter SA, da ble den negativ. Jeg har hørt fol har fått mensen igjen alt i fra 4-12 uker etter SA/MA, så som du ser er det veldig forskjellig. Men jeg tror ikke det er vanlig at det går så lang tid som 3 mnd for å si det sånn. Jeg fikk en jente i desember, å jeg fikk mensen igjen allerede 6 uker etter fødselen, så jeg regner egentlig med å ikke måtte vente i flere mnd, det er vertfal det jeg håper på. Orker ikke tanken på å vente så lenge å samtidig måtte prøve å å bli gravid like lenge som med den første. vet ikke om du ble særlig klok, men jeg har vertfall prøvd:D
ls83 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 takk for svaret.. testen min var nesten neg i går ,bare en svak svak strek..... håper den kommer igjen snart for os begge, kjedelig å gå og vente på mensen....
har4barn Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg fikk igjen mensen etter 4uker. Vet ikke om eggløsningen startet da, men, har vært ganske presis etterpå også.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 to dager før jeg fikk negativ test var det også en svak svak svak svak svak strenk der. Jeg måtte glo den i senk, da så jeg så vidt noe. Håper at det klaffer for oss begge snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå