Gå til innhold

HCG ved MA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff trenger litt hjelp her, har blødd i over en uke nå, med varierende styrke, har vært brun aktig fram til nå men nå er det mer blod farget, er ikke så mye at det renner, men nok på papiret når jeg er på do...

Har vært på UL men hun så bare ett foster og ferdig med det, tok 2 min maks var 6 uker da så litt tidlig å se hjertet ennå da..

Har tatt hcg og den har steget så legen vil derfor se det ann litt før han sender meg på.. Men holder på å gå på veggen,har den samme følelsen av at noe er galt som ved siste MA'en veit dere om hcg stiger ved en MA? får ikke noe vettu svar av legen :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender meg på ul * skulle det stå.. litt for varmt her til å konsentrere seg merker jeg...hehe

Skrevet

Dette er egentlig ikke noe svar på ditt spørsmål,men kommentar til blødningene. Jeg hadde styrtblødning like før jeg var 8 uker,var på UL dagen etter og hjertet slo,da fikk jeg vite at jeg hadde blodansamling i livmor,hadde en ny UL da jeg var 9+4 fremdeles blod igjen og hjertet slo,har hatt en styrtblødning etter der og blør enda,er nå 11+5. Skal på ny UL på fredag. Dert jeg vil frem til er at det trenger ikke å være noe alvorlig,når en gravid kvinne blø før uke 22 eller 23 uten særlige smerter eller få smerter så kalle sdet en truende abort. Jeg vet om flere som har opplevd det samme som meg. Var jeg deg så ville jeg ha kontaktet sykehus og fått tatt en UL.

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Ble jeg litt beroliget, har ikke hatt vondt i det hele tatt, skal jeg ringe sykhuset i morra, får jeg beroliget meg om ikke noe annet...litt paranoid etter sist gang ennå merker jeg...

Takk :)

Skrevet

har du en abort fra før? jeg hadde en MA i februar,så dette har vært tøft. Det er jo bra så lenge du ikke har smerter eller det kommer ut klumper,ring du! jeg fikk komme inn på UL da legen ringte sykehuset,men jeg var fortvilet og hadde jo hatt en MA,så de skjønte at jeg ikke hadde det bra.

Skrevet

Uff nei det skjønner jeg, mistet nesten samtidig da jeg hadde en MA i 12 uke i mars, så er litt ferskt i minne ennå her ogs..Har kommet noen slim klumper også, men er ikke noe vondt da, nei skal jeg ringe Ahus i morra tidlig, kan legen si hva han vil. Er fælt å sitte sånn å lure altså. :/

Så får jeg håpe de er forståelses fulle med meg også..

Skrevet

siden du har en MA bak deg så får du sikkert lettere UL,tror det hjalp til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...