Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Jeg hørte til her for noen måneder siden og vil si takk for all støtte og oppmuntring den gang. Startet først på BIM etter en MA i uke 18.

Jeg hadde den gang kallenavnet "alfabeta".

Nå er jeg lykkelig gravid i uke 17. Denne gangen ser alt fint ut.

Når jeg prøvde kjøpte jeg noen amerikanske graviditetstester på nettet som heter FirstResponse (www.firstresponse.com).

Man kan teste med de faktisk 4 dager før IKM.

Jeg testet 3 dager før IKM og fikk svak strek og første trodde jeg nesten ikke på det og måtte for sikkerhets skyld få det bekreftet med CB digital rett før IKM. Men det var altså ingen tvil. En strek er en strek.

Men over til poenget. Jeg har forsatt 2 pakker liggende i skapet (tror det er 2 eller 3 tester i hver pakke).

Vil gjerne gi de bort - så send meg gjerne en personlig melding så kan jeg sende det i posten.

Har også en del eggløsningstester fra CB liggende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne, tusen takk! :-)

Men aner ikke hvordan jeg sender deg en personlig melding.

Hva gjør jeg??

Skrevet

Jeg har fått 3 personlige meldinger og deler testene på de 3.

Skrevet

Til fremtidoghåp

Jeg har sendt deg en personlig melding, du finner den ved å gå inn på "Din egen side" og deretter inn på "Til postkassen din".

Skrevet

Hei alfabeta,jeg husker deg vettu:)

Skal ikke be om tester..vil bare si at det er koselig å høre fra deg,kjempebra at alt ser flott ut.

Masse lykke til videre med mageboeren.

Klem fra Skifer

Skrevet

Følger fortsatt litt med her inne.

Og ser at du har spennende ting på gang.

Det startet med en veldig svak strek for meg, trodde ikke helt på det først, men det var riktig. Håper det akkurat sånn for deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...