Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 F.eks. sånn Maya Wrap? Eller noe lignende? noen som vet? Kan INGENTING om dette..
li84ma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hei kan ikke mye om det jeg heller men se på www.dotedot.com. kanskje du finner ut noe der
Blomman Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 og ang dotedot.com - SUPERBRA service der!!!!!!!
ladylennie Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg kjøpte ERGO baby carrier fra http://www.babyslynga.no/ og er kjempefornøyd. ER 160cm og mannen er 185cm og det er like grei å bære med sønnen på 11 mnd for oss begge. Kan ikke anbefale den nok!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 jeg har maya wrap, men den er ikke optimal når man er så liten som meg. Det beste er å bære høyt, men for å bære høyt må jeg la være å spre stoffet godt over ryggen og da blir det mindre fordeling av lasta...skulle jeg valgt omigjen hadde jeg gått for noe annet...kanskje et sjal eller en ergo
LuriTuri Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 MeiTai kan anbefales - da trengs ikke så mye høyde. Superbehagelig! Og du kan bære både på mage og rygg. Se på tettinntil.com, som nevnt over her
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Takk for svar:) Vanskelig dette her.. Kan både Ergo og MeiTai brukes fra nå, hun er 5 uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå