Gull"kornet";) Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Huff.. testa til morgenen idag, klarte ikke vente mer!! Skikkelig dumt egentlig, for jeg tenker jeg bare får negativt svar men egentlig at det kanskje kommer opp ett kryss. Der var det jo selvfølgelig bare èn strek, og jeg like skuffa som alltid!! Har jo ikke ikm før Torsdag.. men nå SKAL jeg klare å vente til mandag hvis ikke tr kommer før!! Sender alle mine tanker til de som opplever å bli veldig skuffa, spiren kommer vel en gang til oss også?? Lykke til alle sammen, jeg gir ikke opp;)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Lykke til og stor oppmuntringsklem (og tålmodighetsklem....) )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei=) Her kom tanta i dag og jeg merket for første gang at jeg ble ganske så skuffa, men det er jo for tidlig å klage, har jo ikke prøvd så lenge enda. Det blir vår tur og en gang=D Sender alle gode tanker til de som har prøvd lenge og som på et imponerende vis holder ut. Masse lykke til med testingen Tersa, håper tanta holder seg laaangt vekk og at du får positiv test på mandag.
Gull"kornet";) Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Ja helt enig, sender forresten VERDENS STØRSTE beundringsklem til de som har prøvd LENGE!! Beundrer dere stort!! Jeg har jo på langt nær prøvd så lenge som mange av dere her inne;) Lykke til videre alle sammen:)
Athene75 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ja jeg også er veldig enig. Blir selv veldig skuffet hver måned, men jeg har heller ikke prøvd så lenge....og jeg beundrer dere alle som klarer å bevare tålmodigheten måned etter måned. Dere fortjener en stor rose:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå