Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hørt at man ikke skal vaske/pusse vinduer når man er gravid.. Er dette bare en myte, eller stemmer det faktisk? Når evt. gjelder det fra? Kan egentlig ikke skjønne at det kan være skadelig, men det hadde vært veldig godt å slippe å pusse vinduer i sommer.. ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Hmm...dette har ikke jeg hørt noe om. Skjønner ikke hvordan dette kan være farlig. Vasket vinduene sist uke jeg da..

Skrevet

Det kommer fra gammelt av. Men hvorfor vet jeg ikke..

Skrevet

Min svigermor sa til meg: "Du skal ikke vaske vinduene..." og min mor fortalte at jeg ikke måtte vaske vegger og tak når jeg er gravid... min mor hadde fått blødninger da hun gjor d - så muligens er det noe med at man strekker seg og anstrenger seg på en annen måte enn når man f.eks vasker gulv...?

Skrevet

Dette er da opplagt! Når man vasker vindu kan man falle ut. DET er farlig, det!

:D

Skrevet

det er det dummeste jeg har hørt!

gjør som du vil og føler- du merker jo straks om det er ubehagelig på noen måte.

er i uke 37 og vasker vinduer, luker i åkeren og kløyver ved og gjør nøyaktig det jeg føler for- merker jo hvis det er vondt eller noe....

Annonse

Skrevet

Mulig det er det dummeste du har hørt, men det er faktisk noe jeg hører veldig ofte. Lurer derfor veldig på hvofor det er slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...