Gå til innhold

Hei hei, en liten presentasjon for å sjekke om det er fler i samme båt!


nubse

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet er jeg IKKE noe særlig overvektig, men jeg merker at jeg må begynne å passe meg litt. Har alltid spist AKKURAT det jeg ville, noe som betydde ostepop, sjokolade og feit mat hver eneste dag. Alltid ligget på en fin vekt, men etter to unger og husmortilværelse (og kanskje noen år nærmere 30...) har jeg gått opp 8 kilo på relativt kort tid.

 

I forhold til mange andre er kanskje ikke det så mye, men det er veldig irriterende å måtte bytte ut hele garderoben, ikke få på meg ringer og rett og slett være TYNGRE. Løper tungt og peser mer enn før når jeg er ute på tur.

 

Her nå virkelig bestemt meg for at her skal flisa snues, kiloene skal vekk og musklene skal på. Har aldri i mitt liv trent før, men syns faktisk det er ganske greit (utrolig nok).

Har kikka litt her inne om forskjellige medisiner folk tar, men flere av mine bekjente har veldig god erfaring med Grete Roede. Selv tør jeg ikke troppe opp på et kurs(som sagt er jeg ikke særlig overvektig, og ville syns det var litt flaut å komme dit), men jeg får tips og råd fra de som HAR deltatt om hva som er lov og ikke.

 

Er det mange her som har god erfaring med dette? Eller som ikke har ALTFOR mange kilo å ta vekk? Er jo alltid greit å ha noen å støtte seg til, skryte litt eller irritere seg sammen med : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest otilie79;)

Har ikke for mange kilo akkurat, kanskje et par, men hvis jeg ikke begynner å passe bedre på hva jeg spiser kommer jeg til å få maaaange.

 

Kanskje du kunne blitt med på denne;

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9503920

 

En par DIBere som skal prøve å ikke spise sukker eller usunn mat på en mnd, og snakkes sammen på en tråd her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o)

Ja, eller så har du jo vektklubb.no.

Der er det mange i din "båt", og selv har jeg klart å gå ned 10 kg på 3 mnd... Anbefaler det! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt!

Heller alltid kunnet spise hva jeg ville, men nå etter to små og - hihi -husmorstilværelse, har jeg fått en mage jeg slett ikke er fornøyd med!!

 

Lyst å gjøre noe med det, men jeg sliter nok med å "vende om" - tenke på hva jeg spiser og sånn.. og trening er det lite med...

 

vektklubben.. høres flott ut, men det koster jo penger.. og det hadde vel gjerne vært ok nok det, hadde jeg vist at jeg hadde klart det!!

Jeg tror ikke jeg klarer å følge det opp, med registrering av hva jeg putter i meg, trener (vel ingenting,så det er jo lett), osv...

 

og jeg er alt for godt i søtsaker :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...