anonymus 2 små Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Ikke svar på innlegg som tydlig er skrevet kun for å provosere oss. Ikke gidd å les hva det står i de engang. Sikker på at vedkommende sitter å ler seg skakk fordi hun klarer å fyre oppunder oss. Ignorer henne, og hun gir seg snart. Er ikke gøy hvis hun ikke får respons.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jeg holder på å dytte de nedover nå,kan ta litt tid da men
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg synes det virker ganske så tydelig at de som skriver disse latterlige innleggene, faktisk ikke er gravide i det hele tatt, men pubertale drittunger som har funnet en side de kan leke seg litt på. Jeg gidder ikke å la meg provosere en gang, ettersom det ser ut til at vedkommende synes det er hysterisk morsomt å hisse på seg litt hormonelle og usikre gravide i første trimester ved å trykke på akkurat de knappene som provoserer mest. Overse det, eller le av det, for noe annet er det ikke verdt!
Nr2_04jan08 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg slenger meg på og svarer kun på innlegg som ikke er hennes. Så får vi dyttet innleggene hennes ut. Med manglende respons blir det jo forferdelig kjedelig å skrive innlegg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå