Gå til innhold

Føler at jeg lager mange tråder her nå men...


Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få det ut, er jeg den eneste som gjør sånn:

 

jeg er i uke 6+1 eller 10+3 (De som har lest tidligere tråder fra meg skjønner denne) =)

 

Har sett hjerte banke =)

 

Meeen, jeg føler at jeg er skikkelig glad i babyen, klarer ikke vente til h*n kommer..

 

Lyst og kjøpe inn ale nå og pusse opp barnerommet!=) Sambo ligger å stryker maven hver kveld, og kysser den=)

 

-----

Hva syns dere om sånnt så tidlig !? Trenger litt flere syn på saken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet du, jeg har akkurat samme tankene selv:) skulle helst ha gjort alt igår jeg:) er 9+0 idag:) men babyen kunne godt kommet imorgen,..hehe..bare bare lyst til å kjøpe inn alt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten, og så gøy at dere gleder dere så. Jeg personlig hadde aldri begynt å pusse opp noe barnerom nå, eller kjøpt inn noe som helst. Altfor tidlig til det synes jeg. Ville ventet til jeg iallefall hadde kommet forbi de første 3 mnd....., og helst enda litt lenger. Men det er nå min mening. Men for en heldig baby som får dere til foreldre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt tårer i øynene... så deilig at dere har det så bra med dette! Kos dere masse med tanken på babyen, det er jo et lite menneske!!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sikkert flere som lurer på det du spør om,så du hjelper jo på en måte andre også,ikke tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe galt i å glede seg selv om det er tidlig ennå :) Så koselig at dere gleder dere begge to, skal ikke pusse opp før jeg føler meg trygg, men er ikke noe galt i å planlegge litt.. raider babybutikker på nett og leter etter nusselige og spesielle ting til babyen så jeg har det i boks når tiden nærmer seg...

Må si meg enige, babyen kommer til å være heldig som får en mamma og pappa som blir så glad i h*n :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...