Gå til innhold

kjenner dere åsså sånn her.. (detaljert)


Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

At når dere sitter, står o.l. at det blir veldig vått der nede? kjennes ut som dere har begynt å blø, men heldigvis er d bare masse hvit utflod??

 

hva er dette egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bra, trodde jeg var helt alene om dette ;)

 

Litt ekkelt da :s ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn..masse hver dag..skikkelig ekkelt! Det er mange ganger jeg har skyndet meg til do for å sjekke om det er blod, men heldigvis har det bare vært masse ekkel tynn utflod =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!!! Løøøper til nermeste toalett ;p

 

Noen som vet hvorfor vi får dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat funnet ut jeg så bare 4 uker men jupp kjenner meg igjenn .. var ferskenrosa sist uke men nå er det helt uten spor av rødfarge ..gulhvit og fører til rikelige turer på do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosa er jo tegn på festeblødning da:) Og det er positivt !=)

 

min er å gulhvit.. hmm.. rart dette her !=) Men hvis jeg ikke er den eneste, regner jeg ikke med at det er farlig !=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi blir gravid så øker produksjonen av utflod, så det er helt normalt at man har mere utflod når man er gravid enn til vanlig. Grunnen til dette er at det er økt blodgjennomstrømning i skjeden, og da produseres det også mere utflod eller slim da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også masse utflod.. tror stadig vekk at det er en SA.. men hver gang jeg ser etter så er det så hvitt at det ikke engang vises i trusa.. det er helt normalt med økt produksjon av utflod. dette er ene og alene for å beskytte fosteret.. en slags konstant rensing =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenne rmeg veldig igjen, har roet seg litt ned nå, men de første ukene var jeg på do hele tiden for å sjekke etter rødt...Kjente neste at det rant......Huff og guff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her - man blir jo helt paranoid av det, jeg har vært oppe på natten fordi jeg har trodd at jeg har blødd (om jeg ikke har trodd det, så har jeg ihvertfall villet konstatere at det ikke er tilfelle..) Men jeg er redd jeg har fått sopp og at det er det som gjør det.. Man kan jo få det når man går gravid, og man kan jo også få det med pencilin.. Når jeg er gravid og nylig har avsluttet en pencilinkur så er vel sjansen relativt stor :( Klør og svir og fysj og fy. Aldri hatt det før, men jeg er rimelig sikker på at jeg har fått det nå. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...