Gå til innhold

April: Ringerunde der eg treffer mange gamle kjente....

solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

I dag har eg rinjgt mye rundt.

Først snakket eg med jordmora som eg skal gå til, hun viste ikke at eg ventet en fjerde men ble så glad da eg spurte om eg kunne få gå til henne på kontroll denne gangen også. "jo da skal eg sette deg opp om 4 uker, hmmm 3 juli, da er du 17 uker" Wow tenker eg - det er mye det.

Så snakket eg med skolekontoret for å få barna flyttet over på den skolen dei skal gå på etter at me har flyttet. Der treffer eg på min gamle rektor. Blir jo litt prat om hvordan det går og han var imponert over at eg hadde klart meg så bra selv om eg fikk barn så tidlig.

Så snakket eg med rektor på den skolen dei skal til - etter at eg har presentert meg og han har fått navna på barna så sier han "det er du som henger med ******* (navnet på min mann)" Eg ble helt satt ut og måtte spørr hva han sa, svarte det samme med en latter i bakgrunnen.

Jo da måtte eg svare, så måtte han forklare at han var rektor på den skolen min mann gikk på da han var liten.

Men så grubla han litt - "du er søstera til *********" Eg må igjen svare ja og da viser det seg at han kjenner min farmor fra da hun bodde her ute på bygda da farmors barn var små. Wow tenkte eg - det var rundt 1950... Han kunne navna på alle mine onkler, meg og min søster husket han fra da me gikk på ungdomskolen. Da hadde han vore lærer der (en annen skole enn den min mann gikk på som barn)

Kjenner min mann og svigerfar, så han viste hvor eg bodde så eg trengte ikke oppgi adresse - det var han som sa den til meg mens han skrev den ned. *hehe*

Så ble en lang samtale med rektor der ja, han hadde mye å snakke om han. Eg ble helt satt ut samtidig som eg var kjempe imponert - eg osm ikke en gang husket navnet hans da eg var ferdig med å snakke med han... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..bruker også å ha glemt navne på de jeg snakker med når jeg legger på..så må nesten ringe opp igjen for å få det med meg en siste gang =)

morro å treffe på så mange gamle kjenninger da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...