*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Haha, var det fint rop? ;-P Du hadde så rett så rett. Tanta kom luskende for noen minutter siden *slemme*. Først ble jeg ganske sinna, for nå går jeg jo inn i den 8. syklusen uten prev, men så holdt vi oss jo unna EL de 2 første mnd. Så da er jeg bare i 6 pp, da kan jeg ikke klage;) Var litt gøy å kunne skrive pp bak nicket, hehe. Har ikke turt det før nå, for da jeg gjorde det første gang ombestemte sambo seg igjen. Hvordan går det med prøvingen hos dere? Blir vel mye kosing framover nå? ;-P Klemme
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei...Ææææsj så kjedelig...her satt jeg og hadde et håp om at det var noe som vokste og grodde hos deg...*snufs* Vel, kan se på det positive at det blir masse mer kosing da...haha... Nei, ble ikke så mye kos i går men i dag blir det...Ble ikke noe i går fordi sambo måtte avlive pusen sin...Den hadde fått kreft og kunne ikke reddes...*Leimegnå* Men i dag går det bedre og i dag SKAL jeg ha sex...hihi masse trøste klem til deg og håper TR forsvinner ganske fort, hvis dun vet hva som er best for henne... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, så søt du er=) Håper hun forsvinner fort ja. Og din tante kan bare pelle seg vekk med én gang *kjefte* Positivt at det blir masse mer kosing ja, og at jeg kan feire at jeg er ferdig med eksamen i morgen med et par glass vin *Nam* Så utrolig trist å høre at sambo måtte avlive pusen sin! :'-( Det er så trist når dyr dør, man blir jo så utrolig glad i dem. Bra at det går bedre ihvertfall. Sender en stoor trøsteklem! Håper dere orker å kose i dag da=) Du skal jo få en spire denne pp!!! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 hihi...ikke sant...er så søøøt atte...haha feiring ja...Da blir vi to for jeg skal visst på jobb intervju på fredag og håper så inderlig at jeg får jobben...er bare såååå glad i dag...bare positivt som har hendt meg...Først får jeg vite at jeg får 3 i naturfag (kunne ha gått bedre, men er bedre enn 2...) så får jeg engelskprøven min, jeg trodde jeg gjorde skikkelig dårlig på den, men fikk 4/5 på den !!!!!!!! hadde trodd jeg skulle få en 3...så det var jo kjempe bra.,..såå glad...må bare skrive en avhandlig eller en stil da om hun derre florence Nightingale...Da får jeg sikkert en 5 i engelsk..håper det altså...hehe... Ja det er trist, utrolig nok så kommer jeg til å savne gammern, han var vel rundt 16 år gammel da...så han hadde vel ikke levd så veldig lenge...men han har det bedre nå, vil jeg tro.. haha..er jo ikke undergang om jeg får spire nå...er bare 1 pp...hihi...husk vi har en pakt og vi begge SKAL over til 1 tri sammen, eller med en mnd mellom, går det og...hihi... masse klemmer...@
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Glemte å si at jeg skal gå å legge meg litt så jeg blir kvitt den hersens hodepinen jeg har...men er på i kveld, både her og på msn, hvis du klarer å legge fra deg bøkene...=o) hehe masse klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 God bedring! Ikke noe godt å ha hodepine=( Tror ikke jeg kommer å lese sååå hardt i kveld for jeg kom akkurat på noe genialt. Karakterene for forrige og dette semesteret slås sammen. a er den beste karakteren og f er dårligst (stryk). Sist eksamen fikk jeg b. Så hvis jeg går opp nå og stryker, altså får en f, så slås det jo sammen. Og da får jeg en d. Altså må jeg være garantert å stå!! Det må jo være sånn!? YEY! Masse klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Hehe, nå så jeg at du har skrevet her og, hehe;-P Svarte bare på det nederste jeg *teite meg* Gratulerer med supre karakterer!!!!=D Spesielt på Engelsken! Da får du sikkert 5 i engelsk vettu=) Også så gøy at du skal på intervju! Hva slags jobb er det? Håååper at du får den!! Du har jo hatt den flotte dagen da. Det har jeg og etter at jeg fant ut det med karakterene;) Skjønner godt at du kommer til å savne han=( 16 år..da var han jo veldig gammel. Får tenke på at han har hatt et langt og godt liv. Og når han var så gammel og syk har han det nok bedre nå ja. Vi SKAL over på 1 tri sammen ja, hihi. Du skal gå over den 22. juni, så kommer jeg over 1. juli. Hvis ikke jeg blir gravid denne pp, så har jeg EL når vi er i syden. Og av erfaring koser vi minst hver dag når vi er i syden, så da SKAL spira sitte;-) Er i så godt humør nå. Verden smiler til oss;-D Masse klemmer...@
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 hehe...du må ikke se så veldig negativt på det...kan jo hende du får en b nå også... eller en c...=o) dette klarer du så bra...skal krysse fingrene for deg...=o) Takk=o) håper jeg får en 5 i engelsk..hihi...men så nå godt på prøve og da så jeg han hadde skrevet en 5- der men gjorde om til 4/5...tror hen egentlig er veldig snill på karaktersettingen. Ja, vi Skal over å 1 tri sammen...hehehe...jaaa er enig med den varianten der ja...er jo bare noen uker i mellom ikke en mnd en gang..hihi...tror jeg...hehe... hehehe...håper det sitter snart på oss begge... du får ha lykke til i morgen da... klemmeklem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk=D Til jul hadde jeg nesten ikke lest, har lest mye mer nå, så burde gå greit. Det er bare at jeg har ikke kommet gjennom absolutt hele pensumet, så hvis jeg er veldig uheldig med spørsmålene er det jo greit å vite at jeg står uansett. Frekt at han tok bor 5-! Selv om han er snill på karakterene;) Du er snart ferdig med alt skolemaset du og? Vi er foreløpig på samme IKM-liste, så da har jeg bestemt at uke 26 er lykkeuka vår=D Klemmeklem
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 hehe...ja uke 26 er vår uke...=oD Ja jeg er ferdig med skole nå til sommer, siste skole dag er veld den 18 tror jeg...hvis vi ikke kommer opp i naturfag eller engelsk muntlig, kommer opp så er det eksamen den 20 så det er den siste skoledagen...blir deilig å være ferdig...men er spent på om jeg kommer inn på sykepleien... Glemte å si at jobbenintervjuet er hos Clas Ohlson på lørenskog storsenter... er sååå spent altså... Nei nå skal jeg gå å hompe litt på sambo...hehehe snakkes i morgen og lykke til...Krysser masse..ikke legge akkurat nå..hehe masse klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2007 Så heldig du er som kan hompe;) Kjedelig å ha den dumme tanta på besøk. Da er det ikke så lenge til du er ferdig heller=) Jeg jobber fram til 23. juni jeg... Blir såå deilig med ferie!! Håper du får jobben, krysser ALT=D Håper hompingen gir et nydelig resultat;-) Masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 goood morning...Krysser fingra for harde livet og beina, siden det ble homping i går...hehe...Lykke til i dag... Drar på ferie den 23 jeg...hehe vi drar til Danmark og svigermor skal være med, så om jeg ikke får mensen mens vi er i Danmark så blir det testing når jeg kommer hjem om jeg forsatt ikke har fått mensen... er så spent nå for tiden... sikkert liksom symptomer jeg har nå: * kvalm *vondt i ryggen *stikker litt i magen og i siden... *bittelitt vondt i puppa, hvis jeg trykker litt inn... Jaja, måtte jo bli bitt av alle liksom symptomene, slipper ikke unna her jeg heller...hehe Ja krysse fingra for meg, og beina, siden du har TR nå så går det vel greit...hehehe Masse klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2007 Nå ser jeg jo at det ble homping=D Håååper det klaffer! Kanskje du har symptomer på EL? Krysser ALT jeg har XXXXXXXXXXXXXXXXXX Masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 hehe... skrive på to tråder...hihi... ja, kanskje jeg blir litt små kvalm når jeg får EL..hehe.. Men hadde skikkelig mage smerter her om dagen, går var det kanskje eller i dag...haha hukommelse lik null=o) masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå