Gå til innhold

Piercing i navlen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det skummelt å ha?

Bør man ta den ut, eller går det greit å bytte den til et piecing smykke som er beregnet på gravide? Sånne som har plastikk mellom kule og pynten (staven).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde tatt den ut.... Vennina mi måtte også det =)

Skrevet

Ok..

For på www.illusion.no selger de piercingsmykker som er beregnet på gravide da.. jaja.. får høre med legen..

Skrevet

Jeg har tatt min ut, for sikkerhetsskyld. Venninna mi måtte også ta den ut, men hu klarte å få den på etterpå igjen ;)

Skrevet

jeg hadde tatt ut min for lenge siden da jeg ble gravid første gangen.. men dessverre ble det et strekkmerke som forlengelse av hullet.. ush.. eneste strekkmerket på magen!! ish!! jaja..

Skrevet

Ja, da får jeg ta den ut når jeg kommer hjem. :) Har liksom ikke tenkt på den før i dag...

Skrevet

Da jeg gikk med førstemann tok jeg den ut samme dagen som han ble født. Jeg fikk to pittesmå strekkmerker ved siden av det øverste hullet om du skjønner hva jeg mener... :-) Det ble veldig ømt å være borti piercingen når magen ble stor og stram. Satte den inn igjen 4-5 måneder etter fødselen, det var ikke noe problem å få den inn igjen

Så denne gangen kommer jeg til å ta den ut når magen begynner å komme...

Skrevet

hmmm. så rart! Jeg hadde hatt min piercing inne i 2 år, når jeg tok den ut i et par dager, for å få renset godt igjennom, men da var det allerede grodd på midten.. men antagelig gror det i litt forskjellig hastighet hos oss =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...