Sjokoholikern Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg trenger søskenvogn, og går meg vill inne i barnevognjungelen.... Kriterier: -god å trille både på grusvei og på kjøpesenter -ikke for tung -lett å klappe sammen/legge i bil -regulerbare seter slik at babyen kan ligge i bag mens toåringen sitter -vil også ha setene slik at barna sitter ved siden av hverandre, og ikke under, foran eller bak. Plis kom med mange forslag! =)
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har TFK twinner twist, kan anbefale den og OTH sin. Begge er flotte, men tfk sin var større slik at det var bedre plassi høyden under kalesjen for min 3åring. Viktig at den du ender opp med har svingbare fremhjul da det er fryktelig tungt å svinge uten- med 2barn og litt varer kanskje.. Min tfk får god plass i vår volvo v40, og det er jo en liten stasjonsvogn!
Sjokoholikern Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Hvor mye koster disse? Jeg kunne tenkt meg en vogn til 2-3 tusen, maks! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå