Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Kylling filet fisk paprika løk Men hva mer? Må kjøpe ferske reker/scampi, ellers blir det fryst 2 ganger?? sopp Hva med tomater? Smaker de like godt etter en frysing?
imsdal med julesmak Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Pølser marinert svinefilet bacon Squash Aubergine Tror ikke jeg ville frosset tomat ihvertfall.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Du kan ikke tine mat og fryse igjen ute å tilbedrede den. Grønsakene blir vasne når de har vært fryst. Skal du fryse må du forvelle dem. Koke dem i 3-5 minutter så de ikke blir ødelagt i fryseren. Men hvorfor skal du fryse hele spyd? Kan du ikke heller bare dele opp kjøttet i mindre posjoner og ta opp den dagen dere skal ha spydene? Det er uansett ikke ok å grille frossen mat.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har kjøpt noen sånn frossede fiskespyd nå, så kjekt hvis jeg er matlei å ta opp og hive på grillen men det er jo latskap og smaker jo bedre med fersk varer, sant det...Men det var jo en ide å kutte opp kjøttet da, tiner ganske kjapt ved dårlig planlegging..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå