Gå til innhold

Flere som merket at....


Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Tiden her inne på 1 trimester er fryyyyyktelig lang????

 

Er helt syyyk etter stor og flott magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. =) Helt enig der ja..

Går å stryker og kjenner på den magen, ser i speilet fra alle kanter, har den blitt større i dag? hehe... Blir jo litt småsprø nesten.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den blitt større da`!?!? :)

 

Var jo på gyn i går jeg vett... og hun satte meg tilbake 4 uker ;( Meen, jeg regner fortsatt etter min tid, for jeg mener hun regner helt feil;p

 

Haha.. sta jeg se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 4 uker?? Er det mulig.. Hørtes da litt rart ut det da.

 

Ja, magen er liksom blitt litt vel synlig, så jeg må gå til innkjøp av noen skjorter/topper, som er litt løsere rundt magen... hehe.. men folk tør sikkert ikke spørre heller, for for alt de vet så har jeg kansje bare lagt på meg.. hehe.. ;) men tror mange vil si at det har de skjønt når jeg forteller om graviditeten.. :)

Er jo verste tiden også nå da... Sommer, varmt, og strålende sol, må jo ha på noe som er lett og tynt, ikke store tykke gensre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les d inlegget på neste side eller nederst på denne, heter noe med min termin.. hehe.. så får jeg se hva du mener !=) ok ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig dette med termin... Men slik jeg har forstått det så skal man regne fra første dag i siste mens, det vil si at fosteret ligger ca 2 uker etter deg, så er du 9 uker, er fosteret 7...

Så kan jo være noe sånn hun mente, at hun trodde du mente fosteret var 9 uker, mens hun mente det var f.eks. 7, men det er jo 2 uker, så syns 4 uker er mye.. Jaja.. Ikke vet jeg.. Forvirrende hele greia syns jeg. :-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja.. gleder meg veldig til andre trimester. Husker det fra første graviditet som noen drømmemåneder... før størrelsen kom som et sjokk, tok over all oppmerksomhet og overskudd i 3. trimester. Deretter ble det fødsel som var det store målet, og når lille guttebassen endelig var ute var alt om graviditet og fødsel glemt.Tiden går sakte når man venter, men jøje meg så raskt man glemmer igjen! :-)

 

Gleder meg til nr 2 kommer så jeg kan glemme igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...