Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg er ikke så langt på vei, men vi er studenter og må spare til vogn om vi skal kjøpe... Vi fikk en barnevogn fra 1990, ganske fin, men med blåmann i kalesjen. Ikke enormt mye, men litt. Er dette farlig? Går det an å vaske det bort? Det gå ikke an å ta av stoffet, så den må vaskes med klut i det tilfelle... Bør vi bare kjøpe ny, eller tror dere den går an å bruke?
emporium Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 prøv å vaske det bort med "nylonvask". er en blå og hvit tube som de har i de fleste dagligvarebutikker sett vogna på et tørt sted etterpå om det kommer tilbake ville jeg vel ikke brukt vogna, men om alt forsvinner og det ikke lukter skulle det vel ikke være noe problem vask også evt over med desinfeksjonsveske/kluter fås på apoteket lykke til med vogna
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ville ikke brukt vogna! Det kan være usynlig mugg i den også, og det er ikke bra for den lilles helse! Kan få luftveis infeksjoner=(
allegodetingertre Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ville ikke brukt den. Kan dere kjøpe en pent brukt på www.finn.no? Finnes mange nesten nye for 2-4000 kr.
Sommerfugl78 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Blåmann på tekstiler går desverre ikke bort. Jeg vet ikke nok om det, men en kan jo vaske det som kan vaskes på bagen. Hva med å legge hele bagen noen døgn i dypfryseren? Skulle jo tro at den soppen døde da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå