Gå til innhold

MalinL

Åleby

Anbefalte innlegg

Hei du!

Hvordan går det med deg???? Nå nærmer det seg med stormskritt, og det er vel bra, vel?! Det har vært en lang reise, men nå når det nærmer seg er det litt skremmende, må jeg si. Jeg har hatt et kjempefint svangerskap, men de siste 2 ukene har vært tuuunge. Bekkenløsning, halsbrann, mangel på søvn, tja, det meste som kan plage en gravid. Men, men. Skal ikke klage, det er helt sikkert.

Håper alt er bra med deg og dine små gutter. Det hadde vært morsomt å høre fra deg!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tenkte faktisk på deg her om dagen :) Har sett så lite til deg her inne, så tenkte faktisk jeg skulle etterlyse en oppdatering fra deg. Men så plutselig der er du :)

Ja nå kan ting skje når som helst. Var på kontroll for ei uke siden og da hadde livmorhalsen krympa fra 3.5 til 1.8 cm på 14 dager. Må innrømme jeg fikk litt angst da. Så denne uka har jeg tatt det veldig med ro, for jo lengre de er i magen jo bedre.

Det begynner å bli tungt ja. Har en som presser rompa oppi ribbena :), så er vanskelig å finne ei behagelig sittestilling.

Har heldigvis ikke hatt så mye halsbrann. Trodde det skulle bli myyye verre. Sover dårlig om natta jeg og. Men ellers er ikke formen så værst. Kjenner at bekkenet krangler av og til. Sånn sett er jeg heldig som ikke har hatt noen bekkenplager tidligere i svangerskapet.

Guttan har blitt skikkelig store. For ei uke siden var de ca 2400 g. De har ligget over gjennomsnittet hele tiden. Og de ligger begge med hode ned, så tenker dette blir en drømmefødsel.... eeeh... :))

I morgen skal vi på omvisning på fødeavd. På tide synes jeg :)) Har såvidt begynt å pakke bagen. Utsetter det hele tiden. Tror liksom at når den er ferdig pakka blir alt mye mer virkelig.

Er spent på en oppdatering fra deg? Er de blitt store??

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...