Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 6 uker bare skriker. Spesielt etter måltid (får mme, NAN HA1). Lurer på om hun har melkeallergi. Noen med erfaring? Har lest endel om kiss-kidd også. Hun har noen av symptomene. Skal på 6 ukers kointroll i morgen og håper å finne ut noe. er så utrolig lei meg for at babyen min bare skriker hele tiden. Ikke koselig i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som kolikk det du beskriver. prøv malteekstrakt du får kjøpt i buttikken ha litt oppi først en flaske en dag og se om det hjelper hvis ikke prøver du med to og helt te du merker ast hu er bedre.. jeg må gi malt i hver flaske te datrra mi.. tips gi i den første flaska etter dere har stått opp for da er det lettere og se om det hjelper deg litt... kan også hjelpe og bære de så de ser fram foran deg altså ha en hånd under ropma og den andre rundt magen på babyen.. strykking på magen hjelper også.. håper jeg kunne hjelpe, husk ikke mist motet prøv alt og plutseli finner du en metode som passe for deg dere.. bare prøv å slappe av når barnet først sover så du ikke blir utslitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...