Gå til innhold

Jeg promper hele tiden!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri pleid å prompe så mye men de siste ukene har jeg prompet mye!!Hva kommer det av da??Tør liksom ikke spørre legen min om det..:)

Skrevet

Hehe.. Kjenner til det. Er litt flaut å spørre legen om det ja. Heldigvis går jeg hjemme om dagen. Hadde vært litt verre om jeg hadde sittet på jobb med all den lufta i magen =/

Skrevet

Flere med dette problemet, men mitt problem er mest på kveldene og natten. Har ikke spurt legen min jeg heller om dette, men kanskje det er pga at vårt lille under ligger å presser på alle innvollene våre.;) I tarmene er det luft og det blir kanskje presset ut pga babyen som begynner å ta mye plass. Jeg velger å se slik på det. :)

Skrevet

Hehe, kjenner til det:) Værre enn dette blir det imidlertid ikke: jeg står forran klassen med byggelever og skal ette på en film. I det jeg bøyer meg ned slipper jeg en ufrivillig fis. Tror de fleste var nokså sjokkerte, for utrolig nok var det innegn som sa noe. Senere samme sag var jeg på trening og skulle inn i badstuen og tørke meg. Der var det ett annet menneske. Og joda,jeg klarte det igjen, slapp en skikkelig fis. Visste ikke hva jeg skulle gjøre, så gikk rødmende ut. Har heldigvis normalisert seg noe nå, men ikke særlig morsomt uansett. Så dette skal du ikke være flau over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...