Gå til innhold

Til dere som har hatt SA (ang EL, mens osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde SA som begynte for to uker siden, i uke 6. Jeg har nå sluttet helt og blø, og tenkte å begynne prøvingen igjen...

HVordan regner man ut syklusen nå?? Skal jeg "fortsette" på den "gamle"? Da skal jeg i saå fall ha mensen igjen nå på fredag..

Eller skal jeg regne start på SA som første dag i siste mens? Da har jeg i så fall EL ca i dag..

Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å regne første blødningsdag i SA som første mensdag. Men den gyn jeg var hos var litt lost, tror jeg. Det er ganske naturlig å få forskyvelser på el og mens når du har hatt SA, men jeg hadde regnet med el ca i dag, og så sett om du evt får mensen igjen på fredag. Da ser du jo om ting er litt ustabilt. Har du vurdert el-test?

Skrevet

Hei du!

Ja, jeg har også hørt folk si det (altså at første dag i SA er første dag i mens)

Jeg får hoppe til køys med mannen i dag, og se hva som skjer.. Hvis det er EL i dag så er jeg vel litt sent ute uansett..

BLir jo spennende å se om jeg får mens på fredag da.. Hm..

Ikke lett det her!

Har vurdert EL-tester.. MEN, er redd forå bli FOR opphengt i det hele, så siste periode nå, da jeg ble gravid, så brukte jeg EL tester, men den slo aldri ut.. brukte den didgitale (om morgenen...) Så jeg begynte å lure på om jegikke hadde EL, men så ble jeg jo da gravid..

Så jeg tror jeg dropper EL-tester, så får jeg ta det som det kommer..

Er bare stygt redd for at det kan gå MANGE penger på grav-tester når jeg ikke har snøring på når mensen skal komme..

Hm...

Forresten, grattis til deg!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...