Gå til innhold

Nå er vi snart fødeklare jenter.....

Anbefalte innlegg

HJELPE MEG som det nærmer seg.... Nå har vi gått rundt og vokst og handlet utstyr og planlagt og styrt i flere måneder, å nå skal det snart skje...får helt gåsehud når jeg tenker på det....nå er det ikke lenge igjen for noen av oss:) Gleder meg til å begynne å lese fødselshistorier her inne!

Fortsetter under...

Jeg har 4 dager igjen til jeg er hoeygravid, det er foerste milepael. Gleder meg!! Jeg tror ikke jeg egentlig har skjoent ennaa at jeg skal bli mamma, selv om jeg har en maskin med klaer paa til lillejenta akkurat naa.. Og sprinkelsengen er montert..

sykt merkelige greier! jeg kan ikke fatte det helt. kom tilfeldigvis borti noen magebilder fra uke 18, og jeg holdt på å le meg i hel!! det var jo ingen mage der... jeg så rett og slett veldig slank ut synes jeg, he he. andre tider nå!!

Merkeleg korleis vi førebur oss til fødselen. Vi har det meste klart, altså, vi har alle ting og tang (med mindre det blir ei jenta, då slite vi litt på klesfronten...og pr idag trur eg det er ei jenta) sidan førstemann var fødd. Men eg trur ikkje alt er klart før vi kjem oss heim etter fødselen. Er så redd for at ting ikkje skal gå som planlagt, og då å koma heim til ei seng som er tom, det maktar eg ikkje tanken på. Uff, fram med positive tankar her!!!

Uansett. Vi skal mala og tapetsera og alt sånt stressande før fødselen. Reorganisera soverommet slik at vi får plass til ei vogge eller ei lita seng (ikkje plass til grindsenga der inne, litt komplisert, men babyen skal få eige rom når han/ho veks ut av vogga evt. senga) Heldigvis for oss så er begge lærarar, og ein del av avspaseringa (dvs "ferien" som startar 20.juni) går nok med til å gjera rommet klart til den nye verdsborgaren kjem! Dersom vi får tid, så skal vi pussa opp gongane i tillegg, slik at det vert litt meir... tidsriktig... Ellers så får vi vel gjera det etter fødselen, har jo litt tid då dersom formen er god.

Ein del parentesar og rotete - som hovudet mitt for tida!

Annonse

4 dager igjen til jeg er høygravid. Lurer på om det plutselig kommer til å gå opp for meg som et sjokk at jeg skal bli mamma? Men jeg føler meg så veldig klar, at det nesten er litt rart. Så når kommer panikken?

Er enda 10 dager til jeg er høygravid, men tiden går heldigvis fort og fortiden koser jeg meg i finværet med å lese bøker og gå på cafe:0)

Blir spennende å følge med her inne nå som vi nærmer oss vår mnd!

Lykke til alle sammen:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...