Gå til innhold

Da gikk det i vasken den siste gangen også----

Anbefalte innlegg

Rugedag 10 Fryseforsøk på Ullevål. Nå satser jeg på en varm sommer med akupunktur og så prøver vi på IVF Falun til høsten. Fatter ikke hvorfor det ikke sitter.....Vi har et barn fra før og jeg ble naturlig gravid i fjor på denne tiden. Merkelig dette.

Jeg er i hvertfall glad jeg er ferdig med Ullevål. Synes IKKE jeg ble godt mottatt der og oppfølging finnes ikke. Jeg fikk til og med kjeft på innsettingsdagen fordi jeg kom for sent, men hadde sagt fra på telefon at jeg ble forsinket. Det var siste forsøk - og det var inn og ut. Legen ga meg et anstrengt Lykke til, men ingen av de andre sa noe da jeg gikk.

Flere som har opplevd dette som er på Ullevål?

Fortsetter under...

Trist å høre Tinna!! Kanskje sommeren bringer dere lykke :)

Jeg har også vært behandlet ved Ullvål. Synes folkene der var veldig alrighte, unntatt oversykepleieren. Hun var ganske humørsyk enkelte ganger. Men ble alltid godt mottatt av de andre. Og hun legen jeg gikk mest til, Jacobsen, var helt fantastisk.

Synes det var litt lite info. Men kanskje mye vår egen feil, ettersom vi ikke spurte noe særlig.

Synd du har hatt den opplevelsen med Ullevål. Håper dere føler dere bedre ivaretatt og velkommen i Falun!

Takk for det Malin. Så heldig du er som venter tvillinger!! Lykke til. Var det ferskt eller fryseforsøk? Har de funnet noe feil ved dere? Pa hvilket forsøk lyktes dere? Barn fra før? Må bare spørre.....for å se om jeg statistisk sett bør lykkes snart....

Vi har hatt 2 forsøk. Ble også gravid på 1 forsøket, men hadde en MA rundt uke 10.

Vi hadde 2 egg på frys, men hadde blitt enig på forhånd om at det bare skulle settes inn ett. Men da jeg kom til Ullevål hadde de tatt opp begge, pga at det ene ikke var optimalt. Så mens jeg lå der å skreva, sa legen: - Ja da setter jeg inn begge jeg.

Hadde jo aldri trodd begge skulle klare seg. Men nå sitter jeg her altså med stoor mage og kan føde når som helst. Er 35 uker i morgen :))

Hos oss er det dårlige svømmere som er årsaken. Har ingen barn fra før, så blir veldig stas med 2 gutter på en gang :))

Håper sol, sommer og ferie kan gjøre susen for dere. Dere har jo klart det på egen hånd før, så da er jo sjansen tilstede for at dere klarer det igjen. Synes det ser ut som det er lettere å bli gravid på sommeren også. Iallefall ser det ut som det her inne. At flere tester positivt i sommerhalvåret.

Masse lykke til iallefall!!

Annonse

Trist at det ikke gikk denne gangen heller.

Desverre er det nok sånn det er på offentlige sykehus. Det er samlebåndsstrategi på alle... Ikke særlig koselig når en er i gang med noe så alvorlig som assistert befruktning.En er jo på sitt mest sårbare når en holder på, og en forventer litt forståelse fra de som jobber med dette til daglig. Desverre er nok sykehusene heller dårlig på sånt....

Håper du finner lykken i Falun, Tinna! Det fortjener du!

Det var trist, Tinna :o(

Synd at de offentlige sykehusene ikke har tid til å følge opp, men det er vel sånn det er i dagens samfunn. Jeg har selv litt blandede følelser når det gjelder det å bli ivaretatt. Det går sikkert fint dersom man tilpasser seg samlebåndet, men dersom det kreves ekstra faller man fort utenfor.

Håper dere får en fin sommer og at Falun vil bringe lykke til dere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...