Gå til innhold

Ha vært på UL nå

Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Etter brun utflod i forrige uke og frisk blødning i går, var vi jammen meg ikke høye i hatten da vi fikk UL i dag, 5+4.

Jeg var bare helt tom, turte ikke tro på noe som helst.

Men så dere...

På UL fikk vi se et embryo på 2mm, med et bankende hjerte!!!!!

Det slo 100 slag i minuttet, og alt var helt etter boka:-)

Livet har vært som en berg- og dalbane siste tiden,men i dag er vi på en av de høyeste toppene!

Fortsetter under...

Så fantastisk Sunniva!!! Nå ble jeg så glad på dine vegne!!!

Spørs om det kan være det ene egget som har gått tapt da?? De sa ikke noe om hva som kunne være årsaken til blødningen?

Håper du kan slappe av å nyte svangerskapet framover. Ikke flere blødninger som skaper usikkerhet!!

Ønsker deg all verdens lykke nå!! Dette har du så inderlig fortjent!

Stor klem fra

Tusen takk:-)

Legen kunne ikke se hvor blødningen kom fra.

Hun trodde ikke det var det andre egget, for hormonene fra det resterende embyoet skal hindre slike blødninger. Men det kunne være mye annet sa hun, er ikke alltid de finner det ut.

Jeg skal virkelig prøve å slappe av nå, de sier jo at med hjerteaktivitet er det store sjanser for at det går bra...

Så vi får se, jeg skal prøve å være positiv nå...

Ok, da er det jo ingenting som tilsier at ikke dette skal gå bra.

Som du selv sier når en har sett hjertet banke er sjansene veldig store for at du ender opp med en liten baby :))

Regner med at du også kommer til å være ekstra engstelig nå i begynnelsen med tanke på hva du har vært igjennom før. Det var iallefall jeg. Var jo overbevist om at det hadde gått til hel.. igjen. Var jo også på UL da jeg var rundt 5 uker.

Men jeg er ett levende bevis på at det går bra på graviditet nr 2 :))

Kommer nok til å titte innom med jevne mellomrom for å se hvordan det går med deg framover, selv om hverdagen sikkert kommer til å bli hektisk snart.

Håper du har mulighet til å slappe av og nyte sol og sommer framover.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...