♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Litt blankgultGelebæsj i bleia.... Helsesøs sa det kunne være alle lekene som ikke er helt rene.. Så nå har det meste vært i maskinen:) Vil helst unngå tarminnfeksjon...
catine Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Slik bæsj har lillegutt også hatt i bleia,men jeg har ikke visst at det kunne være en grunn(at lekene ikke er rene). Hvordan vasker du lekene?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Puttet alle tøydyrene, bamsene og ranglene som henger på leketeppet, puttet rett i maskinen på kortprogram jeg:) 30 grader. De harde lekene vasket jeg godt med desinfiseringsmiddel som jeg har fått av svigerfar som jobber i ambulansen. Det samme middelet som de brukte på sykehuset til å vaske badevasken og sånn. Så skyllte jeg de godt etterpå. Men det går sikkert an å koke de og.. Eller så får man kjøpt noe på apoteket helt sikkert. Men det kan også være at han har prøvd litt grøt, frukt og sånn i det siste. Sånn at det er blitt variasjon i tarmen:) Også det at han sikler og klør sånn i munnen om dag. Sa helsesøster i går. Så det kan vær så mye, men det erVELDIG viktig å har RENE leker jevnlig! Så unngår man tarminfeksjon iallfall:) Selv om man kan ikke unngå ALT, men disse tingene de putter i munn og sånn som vi VET om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå