Gå til innhold

hvordan reagerer deres små p å varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tassen her var spinnvill i går,,.. han er bare 1 mnd og en uke... mne fra halv elleve om morgenen, til 22 på kvelden, sov han kanskje halvannen time tilammen... stakkar.. var altfot varmt til han i går... ingen ting hjalp for å få han til å sove hell.. vi trillet, vi vugget, vi koste.. jah.. sovnet han i sengen min, våknet han fem min etter jeg hadde gått... noen som har gode tips i denne varmen?? så han kanskje kan få en bedre dag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og en ting til.. trykket litt fort.. hvordan reagerer ders på varmen?

Skrevet

Sliter nok litt i varmen vi og. Drikker mye kald melk men spiser lite. Sover dårligere enn vanlig og ja. Spesielt på dagen. Også sliter vi med varme utslett. Han er 9 mnd. Er også interessert i gode tips. Lammeskinnet tok jeg ut av vogna i dag da jeg ikke føler at det er så svalende som de sier.....

Skrevet

ja.. tassen her endte opp i kun bleie i går, og var fortsatt misfornøyd.. vurderte å gui han litt kaldt vann, men han får jo bare mm, og er bare litt over en mnd gammel, så var litt usiker...

Skrevet

Min på 9 månder takler den dårlig, pottesur og sovnet ikke før det ble mye kaldere i går kveld, etter ti. Og sovnet kun i bleie med et tynt pledd over seg som jeg byttet ut med dyne i natt. Gruer meg til resten av sommeren om dette er en indikasjon...

Skrevet

Vår på 9 mnd klartre seg ok. men var maks 24 grader her i går da. Han var med på sykkeltur og syns det var deilig og varmt og sovna bra. Han får masse vann å drikke og er mer ivrig enn vanlig når det var varmt. Han elsker vann, da:)

Skrevet

For det første syns jeg det er kjempevanskelig med denne sola i fht babyen min på 4 uker... Hva skal en ta seg til? Kan jo ikke ligge i armene mine i skyggen hele dagen.. Og ikke kan jeg sysselsette han med så mye annet festelig heller syns jeg. KAN jo ta med babygymmen ut kanskje når jeg tenker meg om....

Men ellers må han jo ligge i vogna med myggnett. ?

Men hvordan han har reagert på varmen er litt forskjellig. I går var han veldig varm, tross lite klær, og sov godt hele dagen. Spiste ca hver 3.time. Sovna som en stein kl 23-03 :)

Forrige dagen var han sulten HVER time fra kl 10-13, 18-23. Helt utrolig! Han var mye sutrete og han spiste som sagt mye!

Denne dagen var også veldig varm, så vi endte opp med bare bleie og brillebukse (bomulls"truse" som tres utenpå bleia for å holde den på plass).

Han slokna i 24-tiden, men sov til 03 som alltid...

I dag er det overskya, så vi får se i morgen igjen om det er noe mønster i dette.... Selv om, jeg tror egentlig det er litt tilfeldig med alt fra varme, spising, søvn og våkenhet...(når de er så små)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...