Bebis120408+150511 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 her sitter jeg da.. alle symptomer og alt..men nei da.. negative tester.. grr... fikk utslag på el-test mandag 21.mai og hoppa som en gærning i høyet.. jeg syntes det var rart at jeg ikke hadde el-smerter,men jaja tenkte jeg.. så 30.mai-2.juni begynte jeg å få mensmurringer og økt el-slim...tok en el-test (billigtester) og fikk sterkere strek enn jeg pleier..men ikke like sterk.. (ikke langt om å gjøre) håpa på graviditet og tok tester..men neida.. tok test senest idag og så negativt som det kunne bli.. grrr... da hadde jeg nok el før helga og da var samboeren syk så vi fikk ikke hoppa så mye i høyet som vi burde.. så nå sitter jeg her da... med symptomene mine og venter på TR.. som sikkert kommer neste tirsdag.. snakk om lang pp.. kjedelige greier.. har ikke troa på at jeg rakk å bli gravid hvis EL ble forsinka.. og det må den jo ha vært siden TR skulle ha kommet 31mai/1.juni... har vanligvis syklus på rundt 35 dager,så dette tar jo sin tid... sorry deppa-preget på innlegget..må bare få ut litt frustrasjon...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Kanskje du bruker litt tid på å opparbeide nok HCG til at det slår ut på test? Og svømmerene kan jo være noen sta og utholdende små ......, så jeg hadde ikke gitt opp riktig enda.. Masse lykke til...!!!
Bebis120408+150511 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 hehe.. takk for det!jeg får ikke gi opp håpet helt ennå da,men trodde virkelig jeg var gravid nå.. kjente igjen mye fra sist (som endte i SA).. jaja.. har du blitt gravid forresten!?
Bebis120408+150511 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 jepp.leste det!så utrolig moro.det fortjener du! du får ha masse lykke til da!jeg har blitt spådd av nattinatt at jeg skal bli gravid i juni/juli,så da får vi bare håpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå