Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg registrerer at en del av dere er over ikm uten å gi lyd fra dere... Vi er altså nyskjerrrige her inne og det er lenge siden det var en babyboom nå. 8-) Hva med Gull-ønske, G.I.H, *lillerosin*, *BLÅFUGL*, og ikke minst skifer??? Har du testet på ny skifer? Fremdeles skygge? Jeg håper det!!!!! Gi lyyyyyd.... =)
skifer Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Masakoppen he he Her er ingen tante,skyggeschmygge er jo ikke strek egentlig,jeg mener det burde vært tydligere,og er helt overbevist om at det er det hcgnivået jeg vanligvis har i kroppen som gir den skyggen,som jeg nevnte tidligere kan man ha opptil 5 i ikkegravid tilstand. Men jeg har veldig lyst å kjøpe en cb,men har ikke bestemt meg helt,for når det kun er schmygge på bt er det vel ikke utslag på cb heller. Vet ikke jeg,skulle så inderlig ønske jeg er gravid,men samtidig er det vanskelig å tro..hvertfall med dum btskygge. Er en dag over ikm,men det er jo ikke første gang,så hun kan godt finne på å komme i morgen hun,dere skjønner den tanta mi har en hobby hun,og den kalles plagevettetacskifermedåmurremurreogikkekommenårjegskalheheprææhhæææ,hun er slem!!!!nemli:( Spent på å høre fra dere andre ikmere da,hva skjer a?? Klem fra Skifer ,blek men fattet:)
Beth Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Så lenge spetakkelet held seg borte, er det jo håp! Hald oss oppdatert, da Skifer! (Kryssar fingre!) Klem frå
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Åh skifer.. jeg gliser litt her jeg sitter.. :. fruktbar.. .. var det noen kort som sa.. uansett dette synes nå jeg hører lovende ut.. få noen andre til å se på testen.. se om de ser det samme som deg.. sånn var det med meg og.. testene viste svak strek men jeg turde ikke tru på det.. helt til en venninne sa.. ja hvis jeg hadde fått disse har jeg vært overbevist.. . kjøp eg en cb du.. . hva med LIVE testing.. ?? neida.. det bestemmer du selv.. (litt) .. klem
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Men nå skal du høre på litt FORNUFT skifer hehe Testene trenger hcg nivå på 25 for å kunne slå ut! Det har jeg lest inne på bli gravid sidene (vel er de unge der inne, men jammen vet de mye også!!). Så selv om du har nivå på 5 i kroppen så ville de vært helt negative... Så jeg velger fremdeles å tro at du er gravid! Hvordan kjennes det? Noen nye symptomer?? Håpe håpe håpe =)
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Legger du kort No-blonde?? Er der mulighet for å få sjekket fruktbarheten hos deg altså? Det hadde vært moro, jeg innbiller meg nemlig at denne pp er det full klaff i dolly duck hjemmet, hihi... 8-)
skifer Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Ååå dere er så søte..((((((klemmeklemme)))))) Jeg er faktisk litt småkvalm,men det kan være fordi jeg blir kvalm av utydelige tester,burde vel vært tydelig nå vel. Murrer veldig nå kjenner det både foran og i ryggen,så jeg flyr jo på do da,frem og tilbake,sjekke sjekke.. NoBlonde,oi oi ,he he,klem klem:)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 hei Dollly.. nåja.. jeg gjør jo det, litt på si da seff .. og bare for morro.. send meg en melding .. på hva du ønsker å vite .. stoor klem
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 NoBlonde. =) Klart det er for moro! Har blitt spådd før og jeg. Med ymse resultat, men veldig gøy. Jeg ønsker å vite om jeg er i ferd med å bli gravid akkurat nå! )
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Jeg syns du burde løpe og kjøpe cb skifer. VI trenger tilfredsstillelsen som du ikke bryr deg om akkurat nå... MÅ vite at du faktisk ER gravid! cb er vel mer følsom enn disse bt stripsene vel...?? Iallfall har jeg gått ut fra det... =) Please, løp og kjøp! :-O
gull-ønske Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Hei, her kommer en oppdatering fra gull-ønske! Her har tante-spetakkelet allerede kommet og gått. Jeg tok en skuffende test et par dager før ikm for liksom å åpne kjellerdøra og ta litt at skuffelsen på forhånd. Hva sjedde da? Jo, det sa BANG og jeg datt ned halve kjellertrappa. VONDT gjorde det, i tillegg til at jeg ble litt "sinna". Så nå brukes denne "sinna-energien" til noe konstruktivt. Har endelig kommet igang med trimming og sunnere kost. Så nå jager jeg vekk både tante-spetakkel og trøste-kilo! (en overlevelsesmekanisme tror jeg, hehe) Så jeg setter min lit til Skifer og dere andre denne pp! Klem
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan sender jeg melding til deg NoBlonde? Eller mente du at jeg bare kunne spør om det jeg lurte på i denne tråden?? =)
evigoptimist Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Gull -ønske: Æsj, at tantespetakkelet ikke kjenner sin besøkelsestid.... kjenner godt igjen det med trøstespisingen ja...er blitt nærmest sjokoladoman, tror jeg.... Håper din nye grønne - linje hjelper spirene til å holde seg fast=) Lykke til!! Skifer: Dette er uutholdelig spennende!!!!!!! Skjønner at tanta di er av den upålitelige sorten, men dukker hun opp nå er hun direkte ondskapsfull!!!! Nei, så dum tror jeg ikke hun er!! Løp og kjøp test du, skifervennen=) Denne gangen ER det din tur!! Klem
*lillerosin* Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Her kommer en oppdatering fra *lillerosin* også: Har vært bortreist uten tilgang til bim. Tanta kom ho som venta. De to siste ppene har vært så dumme. Først en uten el og på bare 19 dager. Den siste nå var på 34 dager og el kom jo mye sener enn jeg hadde tenkt. Hadde egentlig gitt opp hele el ventinga så timinga ble helt elendig...så derfor uten håp denne pp. MEN nå er jeg i gang igjen med nytt håp. Er på dag 4 og denne pp skal jeg finne el... Får ta utgangspunkt i den gamle 27 dagers syklusen med el på dag 12. Ellers lykke til dere andre mellom el og ikm! Også er jeg veldig spent på Skifer....høres bare såååå lovende ut :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Trist for dere som har hatt tanta innom på besøk... Men skifer...Når skal du cb teste da....? Nå er vi mange som venter altså ....) Måtte den testen vise en klar og tydelig strek )
martine68 Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Skifer vennen, hvordan går det med deg? Blir du noe klokere av disse testene dine, eller har du omsider testet med CB? Løp og kjøp mens vi krysser fingrene for deg. klem fra
skifer Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Dumt tanta kom da lillerosin.klem til deg. Min kommer vel etterhvert min og,dette er merklig,jeg er helt sikker på når EL var men ingen tante enda. Var ute og handlet i går,apoteket der hadde bare QR og jeg testet i dag negativt med den på morgenurin,så da så..skjønner ingenting jeg.. og hadde skikkelig vondt i ryggen i gårkveld,trodde at tanta skulle dukke opp iløpet av natten. Bare å vente og vente Heldigvis er det nydelig vær,så da er det bare å kose seg mens man venter:) Klem Skifer
skifer Skrevet 6. juni 2007 #18 Skrevet 6. juni 2007 Åhh hjelp,jeg er helt kvalm,kikket på testen etter å ha postet dette og jaggu er den svakt positiv,lyserosa men fint synlig.. Spørsmålet er bare hvor gyldig det er,om den kom innen fristen,men skulle ikke slike streker som kan dukke opp senere være fargeløse egentlig eller?? Håå nå vet jeg hvertfall ikke hva jeg skal tro..er heltr kvalm av skrekk nesten,for hjelp,hva skjer,nå kommer sikkert tanta hvert øyeblikk for dette klarer jeg ikke tro på. Må kjøpe ny test i morgen og se på nytt,bare slemmerød holder seg vekk..
evigoptimist Skrevet 6. juni 2007 #19 Skrevet 6. juni 2007 skifer, dette er nesten ikke til å holde ut......rene thrilleren jo!!!! Du er tøff som klarer å holde ut helt til imorgen med å teste igjen..!! Jeg hadde løpt til et annet apotek og kjøpt CB og testet i kveld....Men så er jeg av den utålmodige typen da.... Nå MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tanteskremselet holde seg unna!!!! (Hører du tante??? HOLD DEG UNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXfingretærogaltannetsomkankryssesXX
skifer Skrevet 6. juni 2007 #20 Skrevet 6. juni 2007 Hei og hopp:) Nei jeg har liksom ikke noe behov for å teste mer jeg nå plutselig,jeg føler på en måte at den må være rett,jeg er jo to dager over ikm,snart tre faktisk siden klokka nermer seg natt. Det murrer og jeg er litt småkvalm..river i lysken.. faktisk kjennes det ut som om jeg har tantebesøk på sitt værste,bortsett fra at hun ikke er her.. Rart jeg kan skrive det,men klarer ikke forstå det.. Jeg tror ikke jeg kjøper noen test til jeg,det får holde med den fra i dag,TR er jo ikke her så den er nok rett..skal bestille time til ul i uke 7 hos gyn neste uke om skrellet holder seg vekk..jeg skal jo ha oppfølging. Tusen takk jenter,for helt unik backup:) Mange varme klemmer fra Skifer
skifer Skrevet 7. juni 2007 #21 Skrevet 7. juni 2007 Så mye for å tro på svake tester,en strek er muligens en strekmen betyr ikke dermed at man er gravid. Hvertfall kommer det litt blodslim her nå,så tante entrer vel nok en gang skiferheimen antar jeg,16 dpo!! Da følte jeg rett at å kjøpe fler tester var tull,men av feil årsak. Tror jeg tar sommerferie fra nett nå,så snakkes vi etterhvert. (skal ikke se bort ifra at jeg stikker innom en gang i blandt iløpet av sommeren da men) Masse lykke til,og ha en god og fruktbar sommer alle sammen:) Klem Skifer
atpåklatt08? Skrevet 7. juni 2007 #22 Skrevet 7. juni 2007 så flott skifer!!!!!!!!!!!!! dette ser jo veldig lovende ut godt med positive nyheter på tide med gratulasjonsklemmer
Dolly Duck Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 7. juni 2007 Nei, nå forstår jeg ingenting skifer! Jeg er fremdeles helt sikker på at du er gravid, og jeg nekter å tro noe annet før tr har meldt sin ankomst på ordentlig! Den lille blødningen kan vel være "festeblødning"? Uff, jeg blir gal om ikke det klaffer for deg denne pp! Som sagt, jeg nekter å tro det før tr har kommet! Please ikke ta ferie fra nettet, det er så fint å ha dine kloke kommentarer her! Vi kommer til å savne deg om du forsvinner, vet du! Stor klem skifer, jeg krysser alt jeg har for at du tar feil!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx phuuuuuuu, det var alt jeg hadde... 8-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå