Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen andre som er mere sultne nå enn før? Jeg kunne sikkert spist en hest.. Hehe.. Trapper innpå.. Prøver å spise sunt da, men likevell, spiser jo som en hest... Noen andre som har det sånn? Helt snodig. Jeg spiser meg god og mett, også 3-4 timer etterpå er jeg skrubbsulten igjen...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Haha, vi er heeelt like spiste to skiver for time sia, og så sitter jeg og dytter i meg kjeks ;p hehe!!!
Ein T Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 kjenner meg litt igjen. spiser vanlig porsjoner,men to timer etter er jeg like sulten igjen. også må jeg spise før jeg blir sulten, og magen brumler, for da fristeer ingenting, så jeg må spise jevnt å trutt, ellers blir jeg dårlig... merklig å være gravid men gud, så herlig og
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Hehe.. Er det rart magen begynner å vises sier bare jeg.. hehe.. Akkurat spist en bolle suppe, men kunne gjerne spist en til kjenner jeg.. Bra det snart er lunsj.. hehe..
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Spiste frokost klokka 9, og nå bare måtte jeg ha mat igjen... Ikke rart magen popper frem, nei... Heller litt mage tidlig enn kvalm og uvel i alle fall!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Nam. Det var godt med lunsj nå ja.. hehe.. 3 brødskiver.. Og er fortsatt litt småsulten, men kan ikke spise mere enn 3 skiver da... hehe.. Også er jeg kjempe trøtt hele tiden og blir sliten for ingenting... Men er jo fantastisk å være gravid likevell da.
kariuss Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 så godt å høre! jeg er også sulten hele tia, kan spise hele dagen jeg tror jeg. Ble så stressa når jeg leste folk her inn som bare ikke orka noe og ble kvalm av det de likte best og slike ting. Godt noen er andre veien også!! La oss spise og kose oss
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Ja, har ikke problemer med apetitten jeg nei.. Men blir småkvalm om jeg ikke spiser når jeg kjenner sulten melde seg da.. Så må jo bare trykke innpå noe hele tiden. Men er da godt også da.
nora33 Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Oiiii,her er det mat,mat,mat og atter litt mat!!!! Det roer seg nok litt etter hvert,jeg kan umulig være SÅ sulten i 9 mnd:) gomle....gomle....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2007 Hehe.. nei, da sprekker nok jeg iallefall.
anonymus 2 små Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Pliiiiis... gi meg litt matlyst... Er kvalm og uggen og må tvinge i meg mat... Misunner dere som er sulten...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 jeg er ikke kvalm eller noe men matlysten mangler likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå