Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten jeg skulle være dagmmamma for har fått barnehageplass alikevel. Så nå er jeg ledig dagmamma.

Jeg er en positiv og kreativ småbarnsmor, har en liten jente som fyller 1 år i Juli. Hun fikk ikke barnehageplass så da bestemte jeg meg for å være hjemme med hun et ekstra år.

Jeg har erfaring med barnepass, jobbet et år i barnehage og et år på barne idrettskole.

Jeg vil være så mye som mulig ute med barna, har stor hage og lekeplass som nabo. Kommer også til å gå mye tur med de, ned til åpen barnehage blandt annet (har tvillingvogn). Der vil jeg være en del så barna får leke med andre barn og ikke bare med hverandre og der har de også sangstunder ol.

Synes det er veldig viktig at både barn og foreldre skal føle seg helt trygge på meg så ønkser gjerne at dere skal kunne få bli litt kjent med meg før jeg er dagmamma for deres barn.

Er det noe du lurer på så er det bare å ta kontakt.

Mvh. Erica

e-post: [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9505213-dagmamma-ledig-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Hei

Vi trenger dagmamma for vår snille skjønne gutt( f. 08.11.07) fra 1 okt. Da begynner jeg (mamma) igjen i jobb. Vi trenger pass man-fredag fra 08.30 - 15.30.

Som du sikkert skjønner siden du har et lite barn selv, er det med tungt hjerte at vi må "plassere" ham i så ung alder, så vi setter pris på det du skriver om "å bli kjent med" før evt. avtale.

Håper du tar kontakt

MVH Gitte

e-post: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...