manonym Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Gutten min er begynt å ta tak og dra til alt han kan når han ammer! Ikke akkurat behagelig, men han har heldigvis ikke tenner enda da.=) Gruer neg til det, kommer til å bite brystvorta av han vist han gjør det samme da....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 hehe, min gjorde det samme, ikke noe godt nei! Men her var det et resultat av sopp i munnen og dermed ble det ubehagelig for han å suge.
mammmamia ** Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 AUUU! Men - Når han biter, så dytt han heller mot brystet, ikke dra han ut..! Da slipper han opp :-) Evt stikk en finger inn...
manonym Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Åja, trøske da eller? (er det ikke det de kaller det?) Det har ikke gutten min så vet ikke hvorfor han gjør det.... Kjipt er det i alle fal...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 jeg måtte sitte å "presse" hodet hans mot brystet for å unngå at han slet seg løs ja
manonym Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Ja, i dag tidlig så trykte jeg han inn til puppen, og da slapp han. Følte meg litt fæl da men;) Bedre enn å rive brustvorten av!=)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 nei, sopp er vel verre tror jeg.. iallefall vanskelig å bli kvitt!
manonym Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Åja, det er ikke slikt hvitt belegg i munnen altså?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 jo, men her hadde vi det begge to, så ikke noe fornøyelse å amme nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå