Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei, Min lille prinsesse på 7,5mnd har en veldig lett søvnfase mellom 5-6 om morgenen. Hun er også i en fase hvor hun utvikler seg veldig motorisk, og turner gjerne litt i senga også.... (våknet i morges av at hun hadde snudd seg 180grader med hodet ned mot fotenden og stod på alle 4....) Hun våkner derfor ofte mellom kl5-6 av at hun har rullet rundt, men dersom pappaen går inn og snur henne og stryker litt på kinnet sover hun som regel igjen til ca 7. Lurer på å prøve å putte henne i en slik sovepose for å forhindre turning om natta... Er det noen her inne som har erfaring med bruk av en slik?? Hjelper det på nattesøvnen, og forhindrer det virkelig at de ikke snur seg? og blir det ikke veldig varmt om sommeren...? Takker for alle svar...!! :-)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 jeg sverger til en slik ja! Mye roligere nattesøvn! I disse varme dager har jeg bare bleie under og en tynnere dyne på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå