Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med soverutiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser her inne at babyene deres legger seg i 7-9 tiden på kvelden, og sover stort sett hele natten uten å våkne.

Her i gården er vesla oppe ca hver andre time på natten for å spise. Hun sovner igjen etter mat, men det er så slitsomt. Hun legger seg ca elleve om kvelden.

Jeg ammer henne hver 3. time på dagtid. Da sover hun som regel en liten lur på formiddagen og en litt lenger en på ettermiddagen (ca 2-3 timer),

Før fikk hun da være våken frem til hun la seg ca 23 men ble så mye sutring og grining at hun nå får sove en time eller to fra ca 19-20 tiden. Vet ikke om det er dette som er feil.

Hun er forresten 2 !/2 mnd, og hs er ikke helt forståelsesfull med dette.

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm..... Hun er jo ikke så gammel enda, men jeg ville ha lagt henne for natta i 19-20 tiden da hun tar sin siste dupp. Lag faste kveldsrutiner.....f.eks: bad, pysj....pupp inne på soverommet, legge i sengen, synge sang, si natta og gi kos.

Ellers er det ganske vanlig å amme hver 3. time døgnet rundt når de er så små. Det har jeg gjort med begge mine to. Etterhvert sover de lengre økter på natta. -Så det er ikke alle som sover hele natta uten mat nei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...