Gå til innhold

Kan den ene ha en annen far?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min samboer har to barn. Han har helt siden fødselen til nr 2 hatt en nagende følelse av at barnet ikke er hans. han gikk på skole da barnet ble unnfanget og barnet ble født en mnd tidligere enn det han mener kan være mulig dersom han er faren, da han studerte i utlandet en periode. Lege og jordmor sa at barnet var født til riktig tid, kanskje heller litt på overtid. Og så er barnet ikke lik hverken han eller moren, men utrolig lik han som moren var utro med på den tiden.

Mannen min er usikker på om det er hans barn, men samtidig nekter han å undersøke det. Jeg forstår hans redsel for å miste kontakten med barnet, men han kan jo nå sende inn dna-test selv, uten å informere moren. Og da trenger han ikke miste kontakten. Han kan fortsatt være far på papiret. Jeg er gravid, og jeg ønsker å vite om det barnet faktisk er i slekt med vårt barn. og jeg mener at barn har en rett til å vite hvem som faktisk er foreldrene.

Hva synes dere? Skal jeg legge press på min mann, eller bare akseptere at han er faren, om enn litt usikkert?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...