ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Har hatt lammeskinn, men det blir for varmt nå. De sier jo at det skal være varmeregulerende, men min erfaring er at det blir altfor varmt. Hva skal man da ha som underlag? Ingenting eller? Ser liksom litt hardt ut å ligge rett på vognunderlaget, når hun skal sove... Hva gjør dere?
rosa og en blå Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 -eg bruker lammeskinn.. -legg ei dyne under.. -el brett et litt stor laken slik at det ogso blir litt mjukt -el et helseteppe?
monztah Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Bruker et fôret pledd som jeg har brettet slik at det blir mykt å ligge på.
storebror og lillesøster Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 har thermorposen til simo. Kan deles i o, sånn at hun bare ligger på underlaget. Mykt og godt:-)
morsara Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Har en Rørospled med ett lakan ovanpå för att det inte skall stickas. Lurar egentligen om det blir lite varmt och har funderat på att köpa en madrass. Tror det finns ganska långa som egentligen skall vara i bag men som kanske kan passa i sportsdelen...
Mor til Mini Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Det er veldig stor forskjell på ulike typer lammeskinn. Det vi har ER veldig varmeregulerende (Nøstebarn). For alt det jeg vet kan det jo være det du har, men... Langhårede er IKKE varmeregulerende, og noen typer virker mye "tørrere" på en måte enn det vi har -disse er også for varme. Vårt er korthåret og virker veldig "glatt", hvis du skjønner hva jeg mener.. Når jeg kjenner på det på veldig varme dager, kjennes det skikkelig kjølig og godt. Og Mini blir kjempesvett av å ligge på noe annet, teppe f.eks.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2007 Det er ikke nøstebarn sitt vi har, men det er ekte lammeskinn. Veldig fornøyd med det ellers i året, men på hete sommerdager blir det altfor varmt. Prøver uten noe i bunnen vi nå, da. Har jo 5-punktssele også, og da er det upraktisk med teppe om man ikke lager hull, da...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juni 2007 Ble forresten litt inspirert her Så jeg lagde hull til selene i et helseteppe, som det ikke var så nøye med. Så får vi se om det funker Takk for tips!
mammmamia ** Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Samme her, Mor til Mini..! Har det fra Kaiser/Barnas Hage og regulerer utrolig bra, har skinn både i senga og i vogna vi - og snuppa storkoser seg :-) Selv om det er ekte lammeskinn kan det være innsatt med kjemikalier som gjør at det ikke regulerer varmen ordentlig..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå