Beth Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 tante gis bort gratis! Til snarleg avhending. Bill. merk. Møkklei Jau, da, trur du ikkje tantespetakkelet dukka opp heilt uanmeldt i går, og i dag gjer det skikkeleg vondt der nede. Det inneber 24-dagars syklus - passe usakleg å bølle slik med meg, tykkjer eg. Ja, ja, i det minste har sommaren kome, men eg må vera inne og jobbe. Lykke til, alle mellom EL og IKM! Klem frå
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Så forbasket at ikke tanta bare kan ta sommerferie!! Bedre lykke neste pp! Ikke gi opp Beth!!! Trøsteklem sendes sporenstreks! =)
skifer Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Dumme møkkatante!!!! Klem til Beth fra Skifer også
Modesty Blaise Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Møkkatante. Jeg vil ikke ha den. Prøv finn.no :-) Ta deg en kald øl i sola og gi blaffen. Klem
martine68 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Nja... tror ikke jeg vil ha tanta de da selv om hun er helt gratis. Så trist at hun dukket opp. Du hadde jo så fine symptomer og all ting. Kan ikke si annet enn at dere kanskje har bedre lykke neste pp. Ikke gi opp, dette skal vi klare Beth. trøsteklem fra
evigoptimist Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Æsj, æsj og trippel æsj!!!!!!!!! Dumme tanteskremsel!!!! Du får nyte sola og sommeren, beth - så kanskje spirene får litt ekstra energi til å klore seg fast neste gang!! Lykke til neste pp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå