Gå til innhold

April: Liten oppdatering fra oss =)

Anbefalte innlegg

Det har blitt dårlig med tid her inne i det siste...sorry jenter!

Det har nesten gått slag i slag med eksamener,hadde norsk bokmål (fagskriving) og nynorsk (friskriving) i forige uke, igår hadde jeg naturfag, og på mandag får jeg vite om jeg kommer opp i noe muntlig,omså er det bare historie jeg kan komme opp i.

Ellers har vi det alle bra=)

Lillegutt prater som en foss nå, repeterer alt vi sier,så har en liten papegøye vi =)

Er kjempeflink til å sette sammen flere ord,kan neste alle ordene på kroppsdelene sine, fot,tær,hånd,fingrer,hode,hake,munn,tunge,tenner,hodet,hår,arm,mage,rumpe,tiss ++

og det dukker stadig nye ord opp,føler jeg ikke får tid til å få med meg alt han kommer med, kan masse vanlige ord også, kopp,melk,brød,sko,mamma,pappa,Sindre (akkurat d blir litt mer sinde.. =) og masse annet !! Kjempeflink er han hvertfall,det har løsnet veldig i språket hans nå,de fleste forstår hva han prøver å si =)

Han er kjempesnill med lillebror,koser masse og kan ikke legge seg før lillebror har fått kos og suss =)) *han er bare så god*

Lillebror er også snill..men plages en del om kveldene med noe,vi vet ikke helt hva det er som plager han,så når han får disse skriketoktene,så gir vi han sukkervann,kommer ikke luft,men han roer seg,virker nesten som at han er stup trøtt,men får ikke til å sovne selv..

Ellers er det bra med oss foreldre også=)

Sliter enda med å være svimmel og fort sliten etter fødseln,selv om det er snart 8uker siden,men blodprosenten er jo ikke noe særlig å skryte av heller da..

Ammer enda..jeg som så for meg at jeg måttegi det opp,men så sta som jeg er så klarte jeg meg gjennom hosten og alt =)

Men en ting jeg svaner er SØVN!!!! ble vel litt bortskjemt med søvn når Simen begynteå sove om natten,når han var 1år..hehe =)

Men når de begge har dager hvor ingen vil legge seg,da er det slitsom å være tobarnsmor ja,men det går =)

Det var en liten oppdatering fra meg=)

å..ja..glemte å si: VI HAR KNALLVÆR!!! =)) ikke værst for å være i nordland nei=)

idag,er det litt grått,men nå lysner det opp,ellers har det vært sååå fint=)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9504778-april-liten-oppdatering-fra-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioi, eksamener og nettopp født. Kjempeimponert! Så flink du er!

Godt å høre at det går bra med dere, og at du trives som tobarnsmor:) Kjære vene så fort det går, er lillebror blitt 8 uker alt?!

Kos dere masse nå, herlig både barseltiden og disse 2 åringene våre:)

Hei! Hvordan har eksamenene gått syns du? Min gikk ikke så bra, men jeg sto. Og det var det som var målet..hehe... :) Det høres ut som at ting går litt bedre hos dere nå. Dere har hatt rimelig mye å styre med i det siste. Godt det roer seg litt. Kjempebra at du har holdt ut og ammer fortsatt! Du er tøff altså!!! Snart ferdig med eksamen også nå vel? Skal bli godt med ferie, ikke sant?

Snuppa her skravler i ett sett. Har lange setninger, og husker ting lang tid tilbake...Kjempemoro. Her er det også knallvær (eller, grått i dag, men varmt og godt, og ikke nedbør -enda...). Snupa får soleksem tror jeg. Det er jo kjempenedtur, men det fins tross alt værre ting å måtte slite med...

Nei, får vel la sindre få starte dagen nå. Snuppa er oppe og kledd, så er det hans tur ;) Vi snakkes! (1881... ;))

Wow så flink du er med eksamner og en ellers travel hverdag, helt utrolig at du får tid til alt sammen.

Håper dere har fått kost dere litt i sommerværet dere også - (har hatt litt sommre dere der oppe også? )

Ja pratingen tar av - kan til tider bli vledig mye og skal si alt me sier. Noen ganger må me smile av henne når ordene ikke blir helt som dei skal. Men det er det som er sjarmerende med å lære å snakke. Kjempe artigt.

Minstet 8 uker allerede? ja det er gått fort det også, litt skremmende i grunn, men kjekt når tiden går på frem enn en føler at tiden står stille - helt rart at eg er i mi 14 uke selv syns eg.... gleder meg til det er min tur igjen. ;)

Me snakkes igjen - snart håper eg. Lenge siden sist nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...