optimist.. Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei alle sammen og takk for koselige hilsner fra dere da jeg var i Danmark:)) Endelig ble jeg ruger jeg også)) Jeg hadde bare 3 egg denne gangen også, så jeg trodde egentlig ikke at det skulle bli noen innsetting i går, men det ble det heldigvis!!! Nå får jeg bare håpe at egget graver seg godt ned og klorer seg fast i 9 mnd!! Masse klemmer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei vennen... endelig hjemme ja.. borte bra men hjemme best. Og vi har jo vært lenge borte også! Så ruger vi begge to, og vi skal bare lykkes denne gangen ))) Du får kose deg så ses vi vel på msn... klem
Dolly Duck Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Sååå spennde optimist! Jeg håper inderlig den lille spiren klorer seg fast i ni samfulle måneder og gir deg en deilig tid fremover! Lykke til, og stor klem =)
Jordbæret <3 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg sender gode tanker og masse håp. Krysser fingrene for alle dere som ruger...
skifer Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Masse lykke til i rugetiden,håper spirelille fester seg godt:) Mange klemmer Skifer
evigoptimist Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Håper det blir ni koselige måneder for deg!! Lykke til=)
martine68 Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Så flott at du fikk satt inn et egg. Det var godt å høre etter som du måtte gjennom så mye der nede. Masse lykke til i rugetiden. mange klemmer fra
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Dette er jo bare sååå spennende optimist!!!! Ååå så jeg håper det går veien for deg denne gangen. Det har du virkelig fortjent! Du får ett par spennende uker fremover, og jeg skal følge med i spenning Masse, masse lykke til! Klem
nicco Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ønsker deg virkelig av hele mitt hjerte alt mulig godt, og jeg sender deg masse babystøv og en pose med tålmodighet( vil ha igjen det du ikke trenger, får brukt for det seinere)
mamamimmi Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Hei rugern! Så koselig! Bra gjort å ha tatt skrittet til å pröve IVF. Jeg önsker deg ALLT det beste og litet mer enda. Vi venter på deg på modne gravide nå! Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå