Gå til innhold

Ny her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her, og forsåvidt er tanken om å bli gravid ganske ny også...

Sluttet med Cerazette i mars, men har ikke fått mensen igjen ennå. Har lest at det kan ta litt tid før alt er tilbake til normalen etter at man har tatt disse pillene.

Skal bli kjekt å bli kjent med dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse velkommen til deg!

Jeg er på vei ut, har akkurat fått positiv test, men jeg trives så godt her på bli gravid at jeg ikke har lyst til å flytte til 1. tri enda... Håper du får en fin prøvetid!

Skrevet

Tusen takk!

Og gratulerer til deg! :-)

Synes det høres litt "skummelt" ut med prøvetid... Masse ord og uttrykk jeg ikke kjenner til ennå.

Egentlig er det til og med litt skummelt at jeg har registrert meg her inne... Alt er så nytt og spennende! En verden jeg ikke visste om fra før av...

Skrevet

Velkommen! Håper tiden din her blir kort! (les: håper du flytter raskt til 1.tri)

Jeg hører selv ikke til her inne, men på mannen ikke klar.. Så jeg flytter om laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid først...=(

Lykke til!

Klem

Skrevet

Hei! Og takk for varm velkomst!

Jeg håper først og fremst på at syklusen min skal bli normal igjen etter Cerazette-tablettene... Men selvfølgelig hadde det vært ekstra kjekt om jeg ble gravid med en gang!

Jeg håper mannen din forandrer mening snart, og ønsker dere lykke til!

Skrevet

Hei igjen...

Det er noen linker her inne som heter Info og Symptomer osv.. sender dem opp på toppen av innleggene, der finner du masse nyttig informasjon om det meste du trenger!

Skrevet

Hei=)

Velkommen hit!!!

Håper du raskt kan flytte over til 1. tri.

Masse lykke til med prøvingen=)

Skrevet

Hei,

Velkommen! Jeg er også ganske ny her :)

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Hei!

Velkommen. Jeg er også ganske ny her inne, men har prøvd i et år da. Det virker i grunn veldig koselig her inne. Men jeg ser det er litt avhengigskapende da:-)

Skrevet

Jeg er også som deg, ny og litt skremt (hihi). Skal kanskje begynne denne mnd, eller neste eller noe. Kanskje vi sees her, da? Håper det klaffer fort for deg (dere), lykke til:)

Skrevet

hei..ganske ny her jeg og,vært medlem lenge, men først nå tanken om prøving er her. skal begynne i juli, slutta på pilla 12 mai, så håper å få menstruasjon snart jeg og, slik at jeg har peiling på syklusen min, om jeg får d;)

så er prøver først neste mnd...jippie;) gleder meg sykt

lykke til da....håper d klaffer for dere

Skrevet

VELKOMMEN SKAL DU VÆRE:)

Dette er en utrolig fin side,som det er sååååå mange fantastiske damer som hele tiden er her for å stille opp for andre og få tips og råd.

Jeg er her inne vær dag,og liker å svare på innlegg og gratulere alle som blir gravide:) eller støtte de som det tar litt lengere tid med.

håper spiren siter raskt hos deg:)

masse lykke til:)

klem:)

Skrevet

Velkommen til deg :-D

Håper det snart sitter en liten spire hos deg, lykke til.

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...