Gå til innhold

JULIFORM uke 4


Espoir

Anbefalte innlegg

Halloen! Er det fortsatt noen der ute? Dere hadde jo vært så flinke forrige uke =)

 

Denne uken har det heldigvis gått bedre med meg. Jeg var 62,0 sist, og denne uken er jeg nede i 61,1, altså minus 900 gram.

Jeg har vært mer påpasselig med maten, og har gått litt hardere turer og blitt mer andpusten-

I centimeter var det ingen særlig forskjell, bortsett fra minus 1 cm rundt ryggen/brystet (måler helt oppunder armene, for jeg synes jeg litt sånn matronete og svær akkurat rundt der), der jeg startet å måle for 2 uker siden. Og så minus 1/2 cm rundt midjen da, men det kan være bare variasjoner i hvor/hvordan jeg måler.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Var 57,2 forrige uke, 56,4 i dag :) Gått ned 1 cm over magen siden sist.

 

Har ikke trent noe særlig, men har vært aktiv likevel. Gått tur i fjellet blant annet. Spiser mye mindre enn før, så det er nok det som er avgjørende.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Henger med jeg og. Ikke like bra resultat som sist uke, da var det nok noe feil tror jeg...Sist uke var det vel 68,1 og i dag 68,2. Opp 100 gram, men pytt, tar ikke det særlig tungt nei! Merker jo at klærne blir mer og mer passe igjen og det er DEILIG!!!!!

 

Har vel ikke sagt hvor høy jeg er, er 1,68. Hva med dere?

 

Sees om en uke, lykke til alle som fortsatt henger med!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm :)

 

Ikke mange som henger med lengre ser det ut til... Lykke til dere som gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.67.

 

Lykke til videre.

'

jeg har nå tenkt å henge med til målstreken, til juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...