Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det slik at man selv ringer til helsestasjonen og bestiller time? Skal til lege neste uke, og lurte på om man burde vente med å bestille, eller hva som er vanlig?? Er i uke 9.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 ring legen din og hør, kan hende h*n bestiller for deg
anonymus 2 små Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Du må selv ringe til din helsestasjon for å ordne jordmor. Det var det legen sa til meg.
svimsa81 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg rinkte helsestasjonen selv.Det tror jeg ikke lege gjør....
Måånestråle Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg måtte ringe selv når jeg var gravid, menpå første kontroll fikk jeg en liste fra legen over helsestasjonene i byen. Han kunne også opplyse om hvilken helsestasjon jeg hørte til.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Ring selv du. Mange plasser har de lang ventetid også så det er sikkert best å være tidlig ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå