Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hvilke erfaringer har dere? Hvem er bra? Jeg bruker ACO sunkissed fra apoteket nå for å forsterke den fargen jeg får i sola.. Synes den virker god..
Gjest otilie79;) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg bruker Dove sin. Syns den virker fint:o)
Gjest irismor Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Har ingen god erfaring brukte natusan sin og ble gul :-(
fru tekopp Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Nivea sin er også helt grei! Men syns det lukter babygrøt av alle selvbruningskremer og sprayer......
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Bruker Natusan sin, og er fornøyd med den. Har prøvd Dove også, men den passa ikke meg og mitt bruk.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har bare brukt ACO sin i 2 dager da, men har fått en del farge alt,i tillegg lukter den godt og den gjør huden myk og god.. Fargen er brun, ikke gul,og den skjolder heller ikke.. skal fortsette til flaska er tom så får vi se da.. så langt fornøyd..
verdensbestegutt Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Farger de av på klær? Bruker dere solkrem over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå