Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Sliter så med å få junior til å sovne på dagen. Han er veldig trøtt og sutrete, men vil ikke sove med mindre jeg ammer han i søvn eller vi går ut på tur. Når han skal legge seg på kvelden går det stort sett greit. Hva kan jeg gjøre på dagen. Noen råd?
snupp & mamma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 har hatt det ganske vanskelig her i gården også, men nå går det stort sett gerit.. må legge han før han blir for trøtt, og så må du bare kla han ligge.. inn og skjekke og gi tutten og kos me få minutters mellomrom for å vise at du er der, men ikke ta han opp, og tilslutt så går det seg nok til.. her sovner hun på alt fra 5-30 min..
2_TETTE Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Ingen av mine 2 barn har sovnet av seg selv inne før de ble over 6 mnd. På kvelden ja, men ikke på dagen. Her blir det trille med vogna utenfor og la de sove ute i vogn og av og til triller jeg inne også Er bare sånn det er her. Og det gikk over av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Trill da vell. Hvis trilling er behovet barnet ditt har, så er min mening at man bare skal trille. Behov vil forandre seg med tiden. Du trenger ikke trille til han blir konfirmant fordi om du triller han nå Bare nyt tiden og slapp av. La han sove når du vogger, og han vil bli fornøyd. Det fører til at du blir fornøyd. Ikke bruk tid på et problem som kan løses ved noe så enkelt som trilling:) Dette stresset jeg å med, men etter å ha lest litt og fått litt erfaqringer med min egen jente har jeg kommet frem til dette. Skulle gjerne hatt noen til å sagt det samme til meg den gangen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå