kajak&Daniel Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal en tur til byen med lillegutt i dag. Skal jeg ha på han solkrem? Det er jo umulig å ikke få noe som helst sol på han. Selv om man går med vogna baklengs, så kommer jo sola fra siden i enkelte gater! Og lillegutt han vil helst halvveis henge ut av vogna. Umulig å få han til å sitte og lene seg bak mot ryggen iallfall.. Jeg har kjøpt en korterma body med solfaktor. (skulle gjerne hatt langerma, men det hadde de ikke), så om jeg bruker den, så dekker vel den en del for sola.. Men på armene må jeg vel da smøre? Jeg har den som fikk best i test i foreldre & barn. Burde jeg kjøpe en uten parfyme i steden? Selv om den jeg har visstnok er den som beskytter best?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 spurte helsesøster om det i går,fikk beskjed om å unngå mes mulig å ha han i direte sol, men siden d er umulig å unngå absolut alt, kan jeg smøre med en solkrem, men den bør kjøpes på apoteket, fordi den skal være fysisk, ikke kjemisk, tror jeg hun sa
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Her tar jeg det på gefulen altså. Jeg har den solkremen som kom som nr to fordi at den ikke har parfyme, og det ville jeg ha. Kan du ikke bare ta på ham en hvit bomulls body da, langermet. Det skal godt gjøres at den blir super varm, og da slipper du solkrem på armene om du ikke vil det. Solhatt på hodet. Jeg bruker shorts, kortermet body/ t skjorte, solhatt og bare tær. Også smører jeg litt ut i fra hvor mye sol jeg tror han vil bli utsatt for. Litt på armer og bein. Har gått veldig bra til nå det. Var til og med på skogstur i 4 timer på søndag i knall været. Smurte inn og det gikk helt fint. Kos deg i byen
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er uansvarlig antagelig, men solkrem kjøpt på apoteket benyttes her i gården og så lenge han tåler det kommer jeg til å fortsette med det!
Mathias`mamma Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jeg bruker den som vant testen jeg. Har Vicky fra apoteket også men den er så innmari prafymert så det orker jeg ikke. Bare så det er sagt så slipper hvit body/t-skjorte gjennom all sol og uv-stråling så det er ingen lur beskyttelse. Hvorfor ikke bare smøre hele barnet om orgenen? Det gjør jeg nå når det er sol.
kajak&Daniel Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Det er jo noe parfyme i den som vant testen også da.... Men du syns ikke det gjør noe? Det viktigste for oss er vel å beskytte han mot uv-stråling, da jeg tviler på at han blir brent.(er halvt afrikansk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå