Gå til innhold

Hjelp..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal til legen i dag. Gruer meg fryktelig. Har slitt med høyt blodtrykk og har hatt magesår. Tok ut spiralen rett før jul i fjor. For eg har og hatt mye migrene før så ville eg ta den ut. Og det har hjelpt. Har ikke hatt migrene siden da. Men så er jeg blitt gravid. Er 6 uker på vei. Lurer sånn på hva legen min vil si. Får sikkert kjeft. Å eg gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der er vel ingen leger som kjefter for at man er blitt gravid.

Tror de fleste leger har forståelse om barnet er planlagt eller ikke, og om det er ønsket eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror legen komme til og støtte deg :) Ingen leger kjefter for lotta sier =)

 

Tror legen vil gi deg masse iinformasjon, støtte deg og forklare masse om svangerskapet :)

 

Gammel er du da, hvis jeg kan spørre?

 

Klem fra ida (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei igjen. Nå har eg vært hos legen. Og hu var så koselig. Men sa at det vill bli det man kaller for risikosvangerskap, men mente dette ville gå helt fint. Henviste mg til både tidlig UL og en indremedisiner. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ eg er endelig glad. Skulle få masse oppfølging, siden eg har hatt fortidelig fødsel før. Så nå tør eg endelig å kose meg. Har vært kjemperedd (((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra.

Flott at du får så fin oppfølgning.

Hva ble terminen din?

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 25 januar, men regner med at jeg ikke går til termin.

Har normale svangerskap til jeg kommer til uke 33.

Da stiger blodtrykket.

Får ekstra oppfløgning jeg også. Synes det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen er der for å hjelpe deg! Bytt lege hvis han/hun kjefter. Det går nok sikkert veldig bra.Hvis du føler at du får kjeft, så gi beskjed om at du er der for å få hjelp og støtte, og at du faktisk betaler for å komme dit! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...