Gå til innhold

Hvilken bil har dere, og har den god plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, definerer alle "god plass" likt her tro? Hm....... For meg er det god plass i en bil når man har plass til det nødvendige, og det fremdeles ikke er fullt. Som feks plass til baby, bilstol, barnevogn, og man likevel kan ta en runde på ikea og babyshop;)

Så, tilbake til spørsmålet: har Audi A6, og den er ikke spesielt stor etter definisjonen over. Men har plass til venninne med baby, bilstol og vogn, men da må det shoppes lite;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har skoda oktavia. En kjempe bil.

Veldig stort bagasje rom.

God plass til vogn mm.

God plass både fremme og bak.

++++++ Veldig god å kjøre.

Lykke til med valget,det er ikke lett og bestemme seg.

Når du prøver bilen,prøv å plassere vogn og barnesete i bilen og se om du blir fornøyd.

Skrevet

VW Passat Stv. 2001 mod. Er kjempefornøyd, særlig med tanke på stort baggasjerom:-)

Skrevet

Toyota Avensis 2004 modell - meget god plass i baksetet...også stort bagasjerom, men jeg har en Simovogn, og det blir ikke mye plass til overs med den inni. Men det blir jo bare en periode til jeg får meg ny sportsvogn :-)

Skrevet

Hm... vi har også 04, avensis og en basson duo vogn. Bak i bagasjen hos oss er det fremdeles god plass til flere bager ++ (og basson duo tar stor plass)

Skrevet

Jo, det er jo plass oppå vogna da....men ingen plass på sidene..Da blir den stappa iallefall ;-)

Skrevet

Nå var dere til stor hjelp, for det er avensis og peugout 406 og volvo v 70 vi har syntes vært mest interessant til nå! Så nå må jeg prøve å få sett de i virkeligheten. Har en mercedes nå av den gamle typen, og den er bare så stor! Så sliter med å finne noe som måler seg med den.. Der er det plass til simoen og masse bager og stasj.. =)

Skrevet

Tror nok alle bilene er fine biler, men jeg så også på Volvo....den ligger ganske høyt i pris i forhold til Toyota iallefall. Jeg fikk en 2004 modell Toyota for samme pris som en 2000-2001 modell Volvo V70. Det er ikke større plass i Volvoen enn Toyotaen mener jeg å huske.

Toyota har jo blitt billigere pga at de skal være mer miljøvennelige.

Skrevet

Jeg har en Mercedes Benz C-Klasse 200 Kompressor, og veldig god å kjøre.

Skrevet

BMV 3-serie ikke spesielt god plass og BMW X5 relativt god plass.

Skrevet

Jeg anbefaler deg også å ta en titt på Opel Vectra stasjonsvogn. Den er svær både i baksete og bagasjerom. Og ikke er de av de dyreste bilene heller.

Lykke til!

Skrevet

Spørs hvilke modell av vectra da. T.eks 95mod er ræva. Mens en 07mod er bare sååååååå mye større, men da er den jo ikke så billig mer.

Dessuten sliter Opel sine slite deler så mye fortere enn t. eks VAG biler.

Vi er trofaste med VAG og har nå en A6. Den dekker vårt behov som er 3 barneseter i baksetet og to vogner og en middels stor hund.

Men blir vel etterhvert en Q7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...