Gå til innhold

Grilling i Oslo sentrum..

Anbefalte innlegg

Vi bor ganske sentralt i Oslo sentrum, og hadde en rimelig ophetet diskusjon i går om vi har lov til å grille på terrassen eller ei.

Vi bor i 7. etasje, altså helt på toppen i blokka.

Det står ikke noe i kontrakten om grilling, men jeg mener å ha hørt at det er forbudt å grille i boliger innenfor Ring 2.

Samboeren min mener at det er fritt frem for oss som bor på toppen med både engangsgrill, vanlig kullgrill eller elektrisk..

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9504105-grilling-i-oslo-sentrum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe generell regel om det, men ofte står det i vedtektene til sameiet. Vi bor i sentrum og hos oss er det lov å grille med elektrisk og gass grill, men ikke kull-grill. Samme på forrige leilighet som var midt i sentrum. Grunnen til kull grill er brannfaren!

Annonse

siden dere bor på toppen så er det som mannen din sier fritt frem. det er di som har noen over seg som ikke får grille pga røyk opp til di andre, men siden dere bor på toppen så er jo ikke det noe problem. Men hadde jeg vært dere så hadde jeg hørt med styret i botettslaget . reglene er ikke di samma i alle botettslag. Men hvorfor skal dere grille på balkongen da det er så mange fine parker i Oslo som dere kan grille i.????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...