Gå til innhold

Rapport fra min UL i uke 9


Gjest

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen min i går for å se om lille hadde det fint (og om det i det store og hele var noen inni der) samt å se om det var en eller flere.

Jeg fikk se en liten sak i fosterstilling, med et hjerte så stort som et knappenålshode som slo kjempefint. Og det var bare en.

Han målte størrelsen fra rumpa og opp til hodet - og det passet akkurat inn i uke 9.

Navlesnoren, morkaka og plommesekken lå der det skulle og alt var ellers ok.

 

Så da kan jeg for første gang slippe skuldrene litt vel vitende om at jeg faktisk ER gravid. Jeg tror det ikke før jeg ser det, hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så flott! Gratulerer, da, med en velskapt liten spire inni magen:)

Jeg skal til ul om en uke, da er jeg 9+0. gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! ;)

 

Jeg har det sånn nå, eller er liksom redd for at den plutselig ikke er der, for mista jo sist, men har ikke hatt NOE blødninger, vil jo tro man hadde merka det hvis man mista he he..

Skal ikke til sjekk før 29 juni jeg da, det er lengeee til! men får holde ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker også tidlig UL etter sa for bare litt siden. Er nå antagelig i uke 5 og kunne tenkt meg ul etter jeg har vært hos jordmor om tre uker. Må vel på sykehuset for det. Hvordan fikk dere ul så fort? vet liksom ikke om det holder at jeg "bare" her misten en gang. Jordmor sa hvertfall det i telefonen. Tips til hvordan jeg kan få ul? Smøre på med bekymringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp på 1.kontroll hos legen,er i uke 9,men skulle ikke komme til UL for uke 17?hadde b;dning i uke 6,dette har bekymret meg men legen sa at siden jeg fremdeles var gravid naa saa var d antagelig ingenting galt.Men hadde f;lt det betryggende aa faa komme paa UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så koselig da! var det innvendig UL? Leste om noen tidligere her som faktisk hadde utvendig ul i uke 9....det trodde jeg egentlig var litt for tidlig til at utvendig ul funk så bra. Jeg skal på ul mandag, da er jeg 9+1, og håper å få se det samme som deg:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...