♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 jeg skjønne nå absolutt ingen ting jeg...*kløsegveldigihodet* jeg blør litt ennå..!! Ble ferdig med mensen for 2 dager siden. Kan gå hele dagen uten noen form for blødninger, men nå jeg våkner om natta og må på do, så kommer det masse frisk blod. Kan sitte og tørke meg en ganske god stund, stapper oppi en tampong men den blir ikke fylt opp...Rart jeg blir tullerusk...hehe..Beklager virkelig detaljene her..Det er ikke noe slim/utflod i det. Noen som har vært borti dette før?? Tror jeg skal ta meg en tur til legen... Håper noen kan komme med litt innspill på hva det kan være...=o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2007 dytte...kanskje noen vet nå?? sikkert ikke..hihi...vil bare se om noe vet...eller har vært borti noe sånt før...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei=) Jeg pleier å ha det sånn. Har mensen i 2 dager, og etter det så har jeg det sånn som du beskriver i noen dager. Det kommer vanligvis på dagen hos meg. Kommer friskt blod, stapper oppi en tampong som ikke fylles opp, også er det ferdig etter en halvtime eller noe sånt. Hvis du bekymrer deg så burde du ta deg en tur til legen. Skal nevne det for gyn når jeg skal dit hvis jeg husker, så kanskje jeg får svar til oss;) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Hadde skjønt om det var etter sex for da kan det jo ha vært en blodåre som ble sprukket eller noe...menmen..får se det ann denne mnd, og forsetter det så blir det en tur til gyn tenker jeg...wææ... ja du får nevne til din gyn først..hehe klemmeklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå